Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 12

Onderwerp: missies gaan niet verder

  1. #1

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud

    missies gaan niet verder

    Beste....,

    Een aantal van mijn missies 'weigeren' verder te gaan. Terwijl ik wel aan de voorwaarde van de 'deelmissies' voldoe. Voorbeelden:

    * Afstandseenheden: ik heb voltooid onderdeel: "Meer Schade" maar hij gaat niet verder naar: "andere eilanden" Terwijl ik wel aan de voorwaarde voldoe (inmiddels is mijn level wel hoger dan de gevraagde 25-26)

    * Vis & Vlees: ik heb voltooid t/m onderdeel: "niet vergeten" maar laatste onderdeel start niet: "Worstenpyramide" (inmiddels ben ik hoger lvl dan gevraagd...)

    * Nieuwe Bouwmaterialen, ik heb 3 vd 4 missies gedaan de 3e opent echter niet "een verdachte vreemdeling" (inmiddels ben ik hoger lvl dan gevraagd...)

    * Militie: ook hier stopt het bij "alles wordt optimaal" en gaat het niet verder (inmiddels ben ik hoger lvl dan gevraagd...)

    en zo zijn er nog een paar, het lijkt te liggen aan het feit dat ik hoger lvl ben dan gevraagd, maar dat is toch ngek, als je 'lowlevel' bent level je aardig snel...

    Wat te doen? alvast dank!
    Laatst gewijzigd door Saymun; 16-12-12 om 09:17.

  2. #2
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    Dit is een bekend probleem geloof dat BB er mee bezig is het heeft er mee te maken dat je je lvl CAP hebt overschreden en derhalve de missie niet kan volbrengen.

    Misschien is het handig Skelrill als er ergens een post komt over dit onderwerp want er zijn nu veel topics over.
    Misschien zelf ff een post op het inlogscherm erover.
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

  3. #3

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb het zelfde probleem.
    Ik begrijp dat er nog geen oplossing is, gezien de reactie van "Appeltaart"

    Overigens doen de dagelijkse missies het ook niet altijd. Ik verwijder ze nu maar elke keer..

  4. #4

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    ik heb het ook met militie en dan (alles wordt optimaal)

    haal een productiewaarde van minstens 0 / 12h voor ijzer.
    haal een productiewaarde van minstens 0 /12h voor koper.
    haal een productiewaarde van minstens 60 / 12h voor ijzer zwaarden


    elke keer lukt het me niet dan wordt de 2 bovenste groen en dan doe ik die onderste worden die anderen weer grijs

    en zo gaat het elke keer maar weer
    ik kom er niet uit kan iemand mij helpen?????

  5. #5

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    10
    Wereld
    Woestewoud
    Ook ik heb het probleem dat Saymun beschrijft. Ik hoop dat er gauw een keer een oplossing komt voor deze bug. Hij loopt al een aantal maanden.

  6. #6

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    huis met een dakkie gelukkig
    Berichten
    153
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sarana Bekijk Berichten
    ik heb het ook met militie en dan (alles wordt optimaal)

    haal een productiewaarde van minstens 0 / 12h voor ijzer.
    haal een productiewaarde van minstens 0 /12h voor koper.
    haal een productiewaarde van minstens 60 / 12h voor ijzer zwaarden


    elke keer lukt het me niet dan wordt de 2 bovenste groen en dan doe ik die onderste worden die anderen weer grijs

    en zo gaat het elke keer maar weer
    ik kom er niet uit kan iemand mij helpen?????
    Je gebouwen boosten met een verbetering/buff visschotel of mandje ..........als je al staal productie hebt lopen die even stop zetten , dan is de missie zo gehaald

  7. #7

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    hoi iedereen,

    ik weet niet of iemand dit nog leest maar mocht dat zo zijn...het probleem beschreven door Saymun: * Afstandseenheden: ik heb voltooid onderdeel: "Meer Schade" maar hij gaat niet verder naar: "andere eilanden" Terwijl ik wel aan de voorwaarde voldoe (inmiddels is mijn level wel hoger dan de gevraagde 25-26) kan nog steeds niet worden voltooid...althans heb ik dat probleem nu dus ik neem aan dat het nog niet opgelost is??

  8. #8
    hoed's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb ook nog steeds het probleem dat ik geen missies kan afmaken. ik heb geen vijandige campen meer op mijn eiland maar de missie vraagt wel deze te verslaan.
    ik heb alle campen al verslagen en toch blijven er nu missies staan waar ik niets mee kan en doordat deze blijven komen er waarschijnlijk ook geen nieuwe

  9. #9

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    10
    Wereld
    Woestewoud
    ik heb het zelfde probleem met de missies militie en eerste-slageenheden. ik kan niet verder, omdat ik geen vijandige kampen meer heb en deze missies dus te laat actief werden. hoop dat het een keer opgelost wordt, want dit probleem bestaat al lang.

  10. #10

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb mijn boerderijen verbetert,(de oogst verdubbelen), (geupgrade naar lvl2), en de missie wil niet aangeven dat dat volbracht is en gaat dus niet verder. (evenals putten).
    Idem voor verbetering barak, begrijp ik het niet goed, mss iets verkeerd gedaan.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.