Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: Verplaatsen van schermen.

  1. #1
    Halandinh's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    180
    Wereld
    Woestewoud

    Verplaatsen van schermen.

    Ik vind het vrij irritant, dat je sommige schermen niet kunt verplaatsen in het scherm. Zo vind ik bijvoorbeeld, dat het scherm van je voorraden, op een irritante plek rechtsonderin mijn scherm staat. Ik zou graag willen, dat ik alle schermen die ik oproep, zou kunnen verplaatsen, net zoals ik dat wel kan doen bij het handelsscherm, of de te bouwen gebouwen.

    Sterker nog, ik zou willen, dat ik ze zou kunnen geminimaliseerd op mijn scherm kan plaatsen en dan vervolgens ergens in een hoek op mijn scherm kan plaatsen, zodat je er sneller naar toe kunt browsen. Net zoals bij Settlers II.

  2. #2

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    188
    Wereld
    Woestewoud
    Ik zou voornamelijk het generaals venster willen verplaatsen. Of niet moeilijk met kleine randjes te moeten kijken of de block wel of niet lukt...

  3. #3

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    123
    Wereld
    Woestewoud
    Ben het er totaal mee eens begrijp ook niet hoe ze de popup windows coderen. Simpel als 1 code werkt voor wat je met een window kan doen waarom kan je diezelfde manier niet toepassen en coderen voor alle popup windows? Zou 100 redenen kunnen verzinnen om dingen te verplaatsen en te kunnen vast pinnen op bepaalde plaatsten. Handels window zoals nu en straks met de bugs eruit met deze update zo zou iedere popup windowtje gebruikt moeten kunnen worden!

  4. #4
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    Mijn stem hebben jullie!
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

  5. #5
    Appelvlaai's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Boomgaard/bakkerij
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    I support the great Appel

  6. #6

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    daar ben ik het helemaal mee eens dat zou veel makelijker zijn

  7. #7

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    ik zou ook willen dat je het generaalsvenster kunt verplaatsen.

  8. #8
    kgortmak's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    39
    Wereld
    Woestewoud
    Geldt m.i. met name voor bevestigings venstertjes: Als ik een lege mijn wil verwijderen linksboven op mijn scherm komt de vraag Verwijderen? altijd rechts onder, en niet direct naast de mijn of muispositie.


    Krijg ik krassen van op mijn buro ;-)

  9. #9

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    /teken

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.