Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: Keuze van marmermijn en stats bij avontuur...

  1. #1

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    21
    Wereld
    Woestewoud

    Keuze van marmermijn en stats bij avontuur...

    Het zou mij handig lijken om ooit de volgende twee functies in TSO te zien:

    1. Kunnen kiezen uit welke marmermijn de marmerhouwer zijn marmer haalt, dit geld natuur ook voor steen.

    2. Aan het eind van het avontuur een overzichtje met statistieken te krijgen met daarin de gebruikte en verloren troepen.


  2. #2

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    188
    Wereld
    Woestewoud
    Met punt twee ben ik het volledig eens. (Nu doe ik dat zelf in een excel bestand bijhouden...).

    Ik snap niet waarom je wilt aangeven in welke afzetting je houwers moeten gaan werken. Normaal gezien draait het om zo snel mogelijk grondstoffen te krijgen dus bij de dichtstbijzijnde afzetting. Waarom zou je dan een andere willen gebruiken?

  3. #3
    Halandinh's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    180
    Wereld
    Woestewoud
    Suggestie 2 is inderdaad handig. En ook als je er een stukje geschiedenis op kan nahouden ook.

  4. #4

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    123
    Wereld
    Woestewoud
    Ik snap niet waarom je wilt aangeven in welke afzetting je houwers moeten gaan werken. Normaal gezien draait het om zo snel mogelijk grondstoffen te krijgen dus bij de dichtstbijzijnde afzetting. Waarom zou je dan een andere willen gebruiken?
    Ik snap het wel. Soms wil ik dat een bepaalde locatie wat sneller leeg gaat dan de andere omdat je dan nog kan zoeken voordat je weg gaat of wat dan ook. Zoals als nu verlies ik over 10 minuten al mijn marmer mijnen. Als ik kon bepalen waar mijn marmer gehaald kon worden had ik nog 4 geologen op pad kunnen sturen om in ieder geval nog 4 verse erbij te kunnen hebben maar nu staat zo alles droog als ik morgen online kom en daarmee verlies ik dus 1200+ marmer die ik in de tussentijd had kunnen binnenhalen

  5. #5

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    188
    Wereld
    Woestewoud
    Zo had ik het nog niet bedacht, maar ik heb meestal toch ruim genoeg afzettingen open dat mijn marmerhouwers vrijwel nooit stil komen te liggen. Maar dat kan een reden zijn om ze handmatig over de zetten.

  6. #6

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    21
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frisqy Bekijk Berichten
    Ik snap het wel. Soms wil ik dat een bepaalde locatie wat sneller leeg gaat dan de andere omdat je dan nog kan zoeken voordat je weg gaat of wat dan ook. Zoals als nu verlies ik over 10 minuten al mijn marmer mijnen. Als ik kon bepalen waar mijn marmer gehaald kon worden had ik nog 4 geologen op pad kunnen sturen om in ieder geval nog 4 verse erbij te kunnen hebben maar nu staat zo alles droog als ik morgen online kom en daarmee verlies ik dus 1200+ marmer die ik in de tussentijd had kunnen binnenhalen
    Dit is inderdaad wat ik bedoel!

  7. #7
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    Ik ben voor beide ...waarbij onderdeel 2 mijn voorkeur heeft!

    ben trouwens beetje door de voorstellen aan het gaan maar ik mis best bij veel topics het antwoord van onze BB vriend
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

  8. #8
    Appelvlaai's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Boomgaard/bakkerij
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    I support the great Appel

  9. #9

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Das een goeie geerius

  10. #10

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud
    Ik vind de eerste ook zeker geen slecht idee, zeker als je nadenkt over de boederijen in combinatie met de graansilo's. Nu heb ik soms dat ik een graansilo een langere looptijd moet geven omdat die naar mijn inziens anders het verkeerde veld aan het bijvullen is. Dus ik vind het zeker geen slecht idee

Gesloten Onderwerp

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.