Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: @ "foute" missie beschrijvingen

  1. #1

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    188
    Wereld
    Woestewoud

    @ "foute" missie beschrijvingen

    Ik kwam toevallig twee dagen achter elkaar een fout tegen in de omschrijving van een missie.

    www.geerius.nl/tso/fout1.png
    www.geerius.nl/tso/fout2.png

    Bij beide missie staat erbij "bijvoorbeeld" echter is de missie alleen te halen als je de genoemde verbeteringen gebruikt. Visschotels werken bijvoorbeeld niet.

  2. #2

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    188
    Wereld
    Woestewoud
    Bij de tweede versie werkt het strooien van manden dus ook niet. Wordt weer leuk om het avontuur tot een einde te brengen...

  3. #3
    aRPeaR's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Oostvoorne
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Als je te snel bij je vriend/vriendin weg gaat kunnen ze wel eens niet werken, blijf op het eiland van vriend of vriendin tot dat je alle gebouwen die je gedaan hebt ziet glinsteren.

  4. #4

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    188
    Wereld
    Woestewoud
    Heb ik gedaan.
    Bij fout 1 heb ik eerst schotels gedaan aangezien er bij staat bijvoorbeeld. Daarna de missie wel kunnen voltooien toen ik de broodjes heb gestrooid.
    Bij fout 2 ben ik maar direct mandjes gaan strooien. Echter missie niet voltooid. Daarna geprobeerd met schotels maar geen resultaat. Nu dus maar wat extra broodjes gemaakt. Broodjes ook geen effect...

  5. #5
    wee_man's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    randstad
    Berichten
    411
    Wereld
    Woestewoud
    Mandjes werken wel alleen met vertraging heb ik gemerkt.
    Het woord "bijvoorbeeld" is verkeerd gekozen in deze kerstmissie want de andere verbeteringen worden niet geteld.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.