Gesloten Onderwerp
Pagina 4 van de 5 EersteEerste ... 2 3 4 5 LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 50

Onderwerp: Oneerlijk Einde der Tijden

  1. #31

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    188
    Wereld
    Woestewoud
    Mijn vorige post is dus nooit geplaatst omdat het forum weer eens te brak was... Geen zin om weer helemaal opnieuw te gaan uitleggen waarom het avontuur niet rendabel is. Echter als jullie eens zelf kritisch naar de mogelijke beloningen gaan kijken dan zal vrijwel elk weldenkend mens er over eens zijn dat het niet geheel taktisch is om kleine spelers extreem te gaan sponsoren om toch maar dat avontuur te kunnen halen.

    De zelfde troepen kunnen makkelijk voor betere avonturen (lees meer EP en betere beloningen worden ingezet...)

    Olibav en juve_81: Ik geef spelers die genoeg kruisbogen bezitten om met relatief weinig verliezen het avontuur doen gelijk, maar dat wilt niet zeggen dat ik stop met roepen dat mensen die geen kruisbogen hebben beter het avontuur links kunnen laten liggen...

    Beittil: Alsof we daar nog niet mee bezig zijn. Echter zonder een beetje geluk met avonturen waar je kruisbogen vindt duur het een eeuwigheid voordat je een leuk legertje hebt...

  2. #32
    Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    388
    Wereld
    Woestewoud
    ik heb hem nu 1x gedaan. ik heb wel xbogen gelukkig. en heb hiervoor weer een bogenmaker neer moeten zetten en druk bezig geweest met handelen om meer bogen te krijgen.
    ik doe het nog wel een 2de keer vanwege het event. als ik geen xbows had. dan zou ik hem zeker niet nog eens doen. gewoon te duur.
    de beloningen die ik kreeg zijn waardeloos, nou ja de 300 graniet was wel goed. de rest is gewoon aanvulling op je planken.

    we zijn zo'n beetje de jongste server daardoor staan we redelijk ook onderaan, en zullen waarschijnlijk ook niet hoger komen dan dit. omdat het gros gewoon dit niet aankan.

  3. #33
    SnelleNiels's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    18
    Wereld
    Woestewoud
    zijn lekker bezig die duitsers? in een avond van 63% naar 113% yeah right. ZE SPELEN VALS. BB doe er wat aan, dit kan echt niet.

  4. #34

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    188
    Wereld
    Woestewoud
    SnelleNiels wel een beetje opletten wat je roept over percentages. Ze hebben geen 40% in een avond gehaald. De Nederlandse server is trager geweest met het geven van updates betreffende het scoreverloorp.

  5. #35
    SnelleNiels's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    18
    Wereld
    Woestewoud
    nouja, dan kan het nog steeds niet dat hun zoveel beter zijn dan de rest als het gelijk zou moeten zijn met het aantal spelers. als bb nou gewoon zegt hoeveel % 1 avontuur geeft dat zou al een heel stuk helpen dan zo'n vaag scorebord

  6. #36

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    wel ongeveer 40% in ongeveer een dag als ik de score van hier naast die van de engelse leg en vergelijk. Laat t 5% schelen heb je nog 35 over. Zoals gezegd in een ander topic ben ik heel erg benieuwd hoeveel edt gister nog is gespeeld. Verder stond er op de engelse server dat als je t avontuur steeds zou cancelen de teller over de seik ging, kan alleen t topic daar niet meer vinden om de exacte bewoording terug te halen, maar vond t zoals t daar stond best wel een opmerkelijke uitspraak.

  7. #37
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    hoorde dat vandaag ook kili zou wat wezen als je het avontuur cancelled en het wel mee telt.
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

  8. #38

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    BB_Skelril, het is toch zeeer duidelijk dat er wordt valsgespeeld met het avontuur 'het einde der tijden'.
    Je start het avontuur, dan versla je het kam in s5 waar je aan kan als je generaal in de rechterbovenhoek van s1 staat en dan annuleer je het avontuur. Maar dit wordt dan wel meegerekend in de percentages. Je gaat me toch niet vertellen dan plotseling de Duitsers van 93% naar 150+% gaan op een dag??
    Kan hier iets aan gedaan worden want dit is toch oneerlijk tegenover onze arme 24% of hoeveel het ook is.
    Kan je dit vertellen aan de ontwikkelaars van het spel
    King1

  9. #39
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    King1,

    Er is geen "exploit" voor het avontuur "Het einde der Tijden" . Mensen zullen het avontuur volledig moeten afronden voor dat het wordt mee geteld. Overigens zijn ze voor zover ik weet niet van 93% naar 150%+ in een dag gegaan, enkel is het plaatje op het forum niet constant geupdate, waardoor dit misschien zo lijkt.

    - BB_Skelril

  10. #40
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Eerlijk of niet eerlijk; het lijkt er duidelijk op dat er is aangetoond dat de *jonge servers* vanaf het begin totaal geen kans hebben gehad om de 100% te gaan halen tegen de *oude servers*. Ik hoop van harte dat hier leering uitgetrokken wordt voor eventuele volgende events!

    Het zou BB dan ook sieren als ze dit toegeven dat men hier de plank qua telling volledig mis heeft geslagen met betrekking tot de impact voor *jonge vs oudere* servers en het behalen van 100% of zelfs meer!
    Laatst gewijzigd door Roodstaart; 16-12-12 om 22:05.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.