Gesloten Onderwerp
Pagina 3 van de 5 EersteEerste 1 2 3 4 5 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 50

Onderwerp: Oneerlijk Einde der Tijden

  1. #21
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Het word berekend aan de hand van het aantal actieve spelers op een wereld, dit houd in dat de Nederlandse wereld dus ook gewoon een kans heeft, mits men gaat samen werken. Ik heb op de in game chat gelezen dat er mensen zijn die de missies niet doen "omdat ze de beloning toch wel krijgen als de rest het wel doet" - ik zou beginnen met deze mensen aan te sporen om gewoon mee te doen en Nederland om hoog te werken! :-).

    - BB_Skelril

  2. #22

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    17
    Wereld
    Woestewoud
    ff over oneerlijk einde der tijden kunnen diegene die niet mee willen doen met het avontuur, de handel voor brood, godendrank, bronzen zwaarden en bogen zo eerlijk mogelijk maken zodat diegene die het avontuur wel doen en proberen iig de 100% te halen dit makkelijk en snel kunnen verkrijgen zodat we dat sneller die 100% kunnen behalen. daar hebben jullie als niet actieve deelnemers ook profijt van als het event is afgelopen met de respectievelijke event-beloningen.

    groet.

  3. #23

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    188
    Wereld
    Woestewoud
    Skelrir: Dat het wordt berekend met het aantal spelers per server is wel duidelijk. Maar je moet ook een gaan kijken wat het gemiddelde niveau op een server is.

    Stel je eens voor dat op een willekeurige andere server 40% genoeg Xbow heeft om het avontuur in de variant met minder verliezen te spelen. Op onze server is dat slechts 20% die genoeg Xbow heeft. Ik hoop dat de verbeelding groot genoeg is om in te zien dat het voor de 40% een stuk makkelijker is om het percentage op de server omhoog te stuwen...

  4. #24

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    10
    Wereld
    Woestewoud
    Ik kan me bij bovenstaande twee reacties alleen maar aansluiten en hoop dat dit in de toekomst anders geregeld gaat worden. Het stikt van de startende spelers op deze server... En ik zou graag een definitie van actieve speler krijgen. Telt een speler die al vier weken niet meer online is geweest en zijn account laat staan ook mee? Telt een speler met een ban ook mee? enz...

  5. #25

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    123
    Wereld
    Woestewoud
    Geerius als dat al niet de percentages zijn ik ben er zeker van dat het minder dan 20% is die uberhaupt ook nog xb bezitten ipv alleen de mogelijkheid hebben om ze te kunnen produceren. Dat maakt het bijna onmogelijk! Ook nog eens de mensen die meer en meer afhaken omdat het aankomt op dat handje vol personen die de 100% moeten halen. In mijn gilde zijn gelukkig bijna iedereen in staat om het te doen ookal verliezen ze meer dan 1500R ze proberen het tenminste. De meeste zien het plaatje niet dat als ze die 1500 R opofferen dat ze er veel grotere rewards uit kunnen halen dan wat er in eerste instantie gegeven word en laten andere het werk doen. Ik bekijk na het weekend wel hoe het zit met de percentages als het dan nog niet boven een bepaald aantal zit stop ik er ook mee, maar ga nu gewoon rustig verder met EdT.

    Olibav dat handelen gaat niet werken. Vooral niet via handelshuis. De personen die het verkopen voor achtelijke bedragen nu gaan de koopjes eraf halen en sparen om het later te verhandelen. Anderen gaan het weer gebruiken voor hun avontuurtjes alles behalve EdT zitten er ook tussen.

  6. #26

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    188
    Wereld
    Woestewoud
    De percentages die ik noem zijn puur willekeurig, maar op de NL server zal het waarschijnlijk nog wel een stuk lager liggen. Ik heb geen inzicht op buitenlandse servers, maar als de servers langer draaien grotere kans op betere wapens.

    Binnen de gilde waar ik lid van ben is een oproep gedaan om het avontuur NIET te doen. Je kunt beter menig ander avontuur doen voor betere beloningen en meer EP dan een extra bonus krijgen.

  7. #27

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    17
    Wereld
    Woestewoud
    geerius dit is niet de juiste instellign mijns inziens zo kunnen we nooit aan die 100% komen als we allemaal onze hakken in het zand zetten en gaat er nooit wat gebeuren nee! ik wil proberen zoveel mogelijk mensen hem iig 1x te laten doen voor de 100% wat overeen komt met alle actieve spelers en laat de 150% en 200% over aan de hogere lvls in het spel, of diegene met veteraan

  8. #28

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    tja als er allemaal figuren zijn die het avontuur niet spelen en dan ook nog eens gaan proberen om anderen te overtuigen om het niet te spelen dan houdt het snel op.

    ik speel nu voor de 2de keer en ga lekker door. maar daarnaast zou ik het wel prettig vinden als de mensen die hem niet spelen, niet gaan proberen om anderen te overtuigen om niet te spelen, dat heeft namelijk helemaal geen zin.

  9. #29

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    17
    Wereld
    Woestewoud
    dank je juve_81 voor de support hoop dat er nog meer mensen er zo over gaan denken ook bijv. in de FISH gilde

  10. #30
    Beittil's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Woerden
    Berichten
    223
    Wereld
    Woestewoud
    Er zijn 6 personen in Geerius zijn gilde die over kruisbogen kunnen beschikken, waarom zijn die personen er dan niet mee bezig? Chop chop!

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.