Gesloten Onderwerp
Pagina 2 van de 5 EersteEerste 1 2 3 4 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 50

Onderwerp: Oneerlijk Einde der Tijden

  1. #11

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud
    knap staaltje server kill... zijn al een hele zooi gestopt met spelen, mooi werk die happy hours op NietNederlandeServers..... wij moeten met minder spelers tegen spelers opnemen die en met meer zijn. en nog meer edelstenen voor hun geld krijgen,. (???euhhmm wij zijn een jongere server toch? waarom word er dan op een server die al langer bestaat, meer hogere spelers heeft, en meer spelers heeft dan een HH gegeven???)... ligt het aan mij??? dan is het een server event, dus hele server moet gaan samenwerken om het voor elkaar te krijgen... is er een moderator die dus zeer fanatiek gaat bannen...server event?!?! maar mag het er niet met de server over hebben... de gilde waar ik inzit is gestopt met dit event( en weet zeker dat wij niet de enigste zijn) .... ik stop voorlopig met geld erin steken en weet zeker dat meerdere mensen er zo over nadenken, leuk spel,,, alleen toch jammer van dit soort dingen. en dat soort mensen

  2. #12
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Het feit dat ze met meer zijn maakt niet uit, de procenten gaan uit van het aantal spelers per server, dus de hoeveelheid spelers maakt totaal niet uit. Verder snap ik dat de happy hour niet zo goed gepland was, maar helaas ga ik hier niet over. Ik zal zeker (zoals ik altijd doe) jullie klachten duidelijk maken bij de ontwikkelaars.

    - BB_Skelril

  3. #13
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    Thanks Skelril snap jou positie ook wel l
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

  4. #14
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Ik zou zo zeggen, laat die andere werelden een poepje ruiken. Overigens kan je op het scorebord zien dat de Edelstenen verkoop niet zoveel heeft uitgemaakt voor de Engelse server, want zo ver staan ze niet boven ons! :-)

    - BB_Skelril

  5. #15

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Kijk ik nou zo verkeerd dan? :P
    engeland 1 (3,3%)
    nederland 22 (0,4%)

  6. #16
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    das polen Kili ....!!!
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

  7. #17

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Ohja engeland heeft een rood kruis idd...welke vlag zijn hun? EU?

    Maruh die Polen die hadden 200% extra steentjes dan zeker? *-) :P
    Laatst gewijzigd door kili; 10-12-12 om 22:40.

  8. #18
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    Nee Kili die hebben niets te doen zitten nu allemaal thuis omdat het seizoens werk in nederland gedaan is
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

  9. #19

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    oja waar ook, de appels zitten inmiddels al in de taart

  10. #20

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    188
    Wereld
    Woestewoud
    Buiten de vraag of het HH voor de Engelse server veel invloed heeft op het scoreboard is denk ik niet eens van belang.

    De startdatum en gemiddelde niveau van spelers is van veel groter belang. Als de servers al langer actief zijn dan heb je waarschijnlijk veel meer spelers die Xbows hebben en dus makkelijk (lees veel minder verliezen) het avontuur kunnen voltooien. Ik denk dat het belangrijker is dat er daar naar wordt gekeken.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.