Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 5 1 2 3 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 50

Onderwerp: Oneerlijk Einde der Tijden

  1. #1
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud

    Oneerlijk Einde der Tijden

    He mensen,

    Ik hoorde net op de chat dat vlak voor de start van Einde der Tijden event de engelse server gratis Edelstenen gekregen heeft.

    Klopt dit verhaal? En zo jah waarom alleen op de engelse server?

    Zou het echt belachelijk vinden een contest te houden waarbij edelstenen tijdens een soort happy hour gratis worden weggeven.

    Groetjes,

    Appeltaart
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

  2. #2
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    De Engelse werelden hebben afgelopen zondag een 100% happy hour gehad, maar dit is niet gratis, mensen zullen hiervoor alsnog de edelstenen moeten kopen.

    - BB_Skelril

  3. #3
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Geen gratis edelstenen; maar 100% gratis bovenop de aankoop bij het happy hour; dus ipv 4.800 voor 24,99 kreeg men er 9.600 voor diezelfde 24,99!

    Weet het alleen van de UK server; over andere servers kan ik niet oordelen aangezien ik daar niet speel.

    Maar laten we eerlijk zijn dit is natuurlijk niet geheel fair tov de andere servers die er zijn.

  4. #4

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    21
    Wereld
    Woestewoud
    Ik denk dat je bedoeld dat ze 100% extra edelstenen uitdeelde als je edelstenen kocht, b.v. als je er 1700 koopt, krijg je er nu 3400.

  5. #5
    Beittil's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Woerden
    Berichten
    223
    Wereld
    Woestewoud
    More to the point: waarom hebben de engelsen wel een +100% edelstenen happy hour en wij niet?

    Dat ze alsnog betalen, duh. Maar dit is gewoon oneerlijk.

  6. #6
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    Jep ook ik besteed echt geld in dit spel en heb voor het event ook gekocht met owkey 20% extra maar vind het belachelijk dat hun 100% extra krijgen.
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

  7. #7
    LadyGx's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    160
    Wereld
    Woestewoud
    Ja ik zou ook wel 100% willen ontvangen... Had ik ook een veteraan gehad..

    Vind dit niet kloppen.. Doe het dan hetzelfde voor iedere server.. Ik geloof dat wij de jongste server zijn.... dan mogen wij het opnemen tegen volwassen servers met veel hoge level spelers.. En dan krijgen die servers ook nog eens acties... leuk zeg... Ik doe niet meer mee..Oneerlijke strijd op deze manier

  8. #8
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    Vraag aan Skerill wat wordt er aan gedaan en kan je onze onvrede overbrengen? Ik snap dat servers verder zijn en derhalve betere aanbiedingen hebben om er voor BB nog geld uit te krijgen. Maar doe dit niet tijdens zo'n event. Heb vlak voor het event edelstenen gekocht anders had ik wel meer gekocht en een geharde generaal gekocht.

    Dus graag antwoordt. Meerdere op de chat en forum zijn het er mee eens.

    Groetjes

    Appeltaart
    Laatst gewijzigd door BB_Skelril; 10-12-12 om 20:39. Reden: Het oproepen tot een boycot is tegen onze regels.
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

  9. #9
    ThomCube's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Woestewoud, Eiland 0, sector 1, daar in het grote gebouw
    Berichten
    12
    Wereld
    Woestewoud
    Zal hem vermoedelijk ook niet spelen. 12x herstellende generaal, geen veteraan, geen Xbows.
    Is idd niet echt 'eerlijk' te noemen. Tegen mature servers kan je dan niet op.

    ... zeker niet als die mature servers nog eens 100% edelstenen bonus krijgen ...

  10. #10
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    Nah wel ik zal proberen het event te halen dan maar ervoor zorgen dat wij benadeeld eerste worden :P
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.