Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 17

Onderwerp: nog steeds inlogproblemen

  1. #1

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    33
    Wereld
    Woestewoud

    nog steeds inlogproblemen

    Er was zo'n goede hoop dat na de update de inlogproblemen ook eens opgelost zouden zijn, helaas is niets minder waar. Om de haverklap kan je wel in het beginscherm komen maar als je vervolgens op "nu spelen" drukt gebeurt er dus helemaal niets. Bij mij is dit probleem ná de update nog erger geworden dan ervoor.

    Ik heb zojuist geprobeerd in te loggen via google chrome, opera én internet explorer, en nergens kom je er in, dus aan cookies zal het in ieder geval niet liggen.

    Beste mods, links en rechts hoor ik dit vaker voorkomen, wanneer word er wat aan dit probleem gedaan ?

  2. #2

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    17
    Wereld
    Woestewoud
    Iedereen heeft hier mee te maken. Einde der Tijden zou met 10 minuten zijn geïmplementeerd, maar nu al bijna 2 uur geen verbinding mogelijk.

  3. #3

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    33
    Wereld
    Woestewoud
    het is niet alleen vandaag,,, ook buiten "onderhoud" blijft dit probleem zich voordoen.

  4. #4

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Beste Forum lezers en de makers van Settlers
    Ik vind dit wel jammer dat steeds meer problemen voordoen

    Ik ben namelijk met een avontuur bezig veel legers ingezet en verloren
    Was gisteren tot de laatste kamp gekomen en vannacht weer een leger bouwen om lekker vanochtend het laatste kamp te kunnen veroveren
    maar zoals het probleem dus voortduurt kan ik naar mijn avontuur verloren leger en grondstoffen en ep fluiten omdat het avontuur over 2 eindigt

    Er was aangekondigd dat de server om 12:20 pas offline zou gaan en niet om 7:00 uur

    Ik hoor graag een reactie terug van de maker van het spel
    Gegroet
    Welldone1

  5. #5

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Heren van BB.. Dit begint nu toch echt vervelend te worden.. Veel begrip gehad en moeten hebben de laatste weken, maar Get your act together!

  6. #6

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Beste forumlezer,

    Moet er nog echt uitgelegd worden wat een BETA versie is?

    Mvg,
    Blue Byte

  7. #7

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    20
    Wereld
    Woestewoud
    Dat er problemen zijn is alom bekend,en dat r oplossingen zijn tjaah,wat zal ik zeggen......

    De eerste grote ERROR UPDATE....

    Wat hebben we daar van geleerd,NIETS.....

    En dan de zogenaamde oplossing,als je elke keer problemen hebt met inloggen(bij je eigen gilde)
    Iets typen bij notitie.....Ik weet niet hoeveel,maar vanaf die mega super Update van jullie moet ik dus elke x wat invullen.....
    Ik denk dat het een bestseller gaat worden.......

    Dan de aankondiging ....een AANFLUITER!!!.....

    Ubisoft ziet kwartaalomzet dalen>>>>> goh verrassend.....hoe zou dat nou komen......Bezuiniging op personeel,misschien dat dat helpt!!!

    De Franse game-uitgever Ubisoft heeft in het eerste kwartaal van zijn boekjaar 2011-12 103 miljoen euro omzet behaald. Dat is minder dan over dezelfde periode een jaar geleden, maar meer dan Ubisoft aanvankelijk voor dit kwartaal verwachtte.

    Jongens Omzet..!!....Ik wou dat ze het inderdaad gingen omzetten,in goed werk leveren......


    Bron:http://tweakers.net/nieuws/75746/ubi...zet-dalen.html
    Laatst gewijzigd door Snorro; 10-12-12 om 08:58.

  8. #8

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    23
    Wereld
    Woestewoud
    Toevallig was ik vanochtend om 06:00 online. Ik kreeg toen een melding dat om 06:30 een paar minuten onderhoud zou worden uitgevoerd 'zoals aangekondigd'. Dat resetten was pas om 12:20 aangekondigd, dus dit was wel rijkelijk vroeg.
    Ik ben dan ook stomverbaasd dat we nu (nog?) niet blijken te kunnen inloggen.

    Ik hoop dat de problemen snel opgelost zijn.

  9. #9

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    17
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door daspruit Bekijk Berichten
    Beste forumlezer,

    Moet er nog echt uitgelegd worden wat een BETA versie is?

    Mvg,
    Blue Byte
    Ik weet heel goed wat een BETA is, maar voor de meeste beta's wordt geen geld gevraagd. BB incasseerd echter wel echt geld voor edelstenen, en geen klein beetje ook. Daar mag best een stukje dienstverlening tegenover staan vind ik. De communicatie van BB naar de spelers is op zijn zachtst gezegd abominabel.

  10. #10

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door daspruit Bekijk Berichten
    Beste forumlezer,

    Moet er nog echt uitgelegd worden wat een BETA versie is?

    Mvg,
    Blue Byte
    Onzin, dat is gewoon een juridisch truckje om makkelijker zonder problemen van spelers veranderingen te kunnen doorvoeren. Deze game zit al 3 jaar en beta en komt er nooit uit. MMO's blijven altijd veranderen...

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.