Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 4 1 2 3 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 36

Onderwerp: 100% edelstenen actie !!!!

  1. #1

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    huis met een dakkie gelukkig
    Berichten
    153
    Wereld
    Woestewoud

    100% edelstenen actie !!!!

    Dit staat op de inlogpagina van UK server.

    Dear Settlers,

    The Happy Hour is back for a very short period only!
    Incredible +100% extra gems! Click here to check the store now!



    This promotion will start today: Sunday the 9th of December at 18:00h and will end at 22:00h GMT (UK time)

    Enjoy,

    The TSO Team


    Waarom hebben we die hier niet zou wel zo netjes zijn als die actie hier ook kwam.
    Laatst gewijzigd door Rativo; 09-12-12 om 19:48.

  2. #2
    ThomCube's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Woestewoud, Eiland 0, sector 1, daar in het grote gebouw
    Berichten
    12
    Wereld
    Woestewoud
    +1

  3. #3

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    15
    Wereld
    Woestewoud
    Idd, waar blijft die actie hier dannnnn?

  4. #4
    Beittil's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Woerden
    Berichten
    223
    Wereld
    Woestewoud
    Mjah, hier worden we weer eens afgescheept met 20%... meh.

  5. #5

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    huis met een dakkie gelukkig
    Berichten
    153
    Wereld
    Woestewoud
    Uk heeft ook de 20% edelstenen actie , maar de 100% edelstenen actie is gewoon een extra actie tussendoor op UK

  6. #6

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Tja, geeft ze een vliegende start voor het eind der tijden. Zullen best mensen zijn die omwille het evenement nu daar zoiets hebben gehad van hmm...wordt je hier toch echt zwaar benadeeld.
    Begrijp niet zo goed waarom er op dit vlak verschil wordt gemaakt tussen de servers.

  7. #7

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    44
    Wereld
    Woestewoud
    De NL server wordt flink benadeeld zo, een actie op de NL server met 100% extra edelstenen en zullen denk ik veel veteranen worden gekocht, die weer voor het maya avontuur een groot voordeel zouden opleveren....

  8. #8

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    huis met een dakkie gelukkig
    Berichten
    153
    Wereld
    Woestewoud
    En wat hoor ik nu weer
    Spelers op server.DE hebben in hun mailbox een kerstboom gekregen klopt dit ????????????????????, leuk voor hun (mis gun het hun niet begrijp me niet verkeerd)
    Maar dit is weer iets wat niet gelijk is aan ALLE SERVERS wordt er nu wel aardig beu van intussen , krijgen wij die kerstboom nu als server beloning zoals vermeld op de inlog pagina of hoe zit dit ????

    Wat is dit
    tactiek die domme Hollanders trappen er wel in en dokken wel (we zijn toch hopelijk niet de pluk pot/ melk koe voor BB/ubisoft zoals we zijn ook zijn voor (de noem geen namen) eu landen?)

    Voel me intussen aardig beet genomen (ik denk intussen vele met mij) door vele of andere actie's (denk aan de 2x 100% actie's die op UK en DE zijn geweest en wij kunnen kopen voor 20% extra) en giften(kerstboom op .DE) op de andere servers wat wij dus niet krijgen.

    Oke we hebben een sinterklaas cadeau gehad , maar dat heeft uk ook gehad ( dus dat is ook geen compensatie voor het dagen geen avonturen kunnen doen door de zone restrictie die ingevoerd is ) UK kent geen sinterklaasfeest ( waarom is die dan wel gelijk getrokken aan NL ???)

    Server update is nu aan de gang dus kom niet aan met hun(.DE Met de kerstboom) krijgen dit als beloning voor nr 1 of 2 zijn bij EDT , want dat wordt nu pas afgesloten.

    Overstappen zal ik maar helemaal niet over praten of de reatailpacks al helemaal niet wat daarvoor terug geboden werd in juni(dingen die niet vergoed werden enz enz waar wel RL geld in zit/zat) toen we konden overgaan naar de NL server.

    Oke dat wij hebben/ willen er zelf geld insteken dat is onze keuze , maar een fair trade en gelijke behandeling op alle servers zou wel zo leuk zijn voor het spel en hun spelers.

    dus BB/ubisoft doe er eens iets aan en hou het correct voor alle servers

  9. #9

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    huis met een dakkie gelukkig
    Berichten
    153
    Wereld
    Woestewoud
    oh net als het retailpack op .DE wat uit kwam op 6-12-2012
    waarom hier niet ?????

    meer uitleg zie deze link
    http://siedler-vision.de/2012/11/neu...and/#more-1965

  10. #10

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    10
    Wereld
    Woestewoud
    Fijn dat BB de moeite heeft genomen om ook op dit onderwerp weer een inhoudelijk sterke reactie te geven. NOT!!!!

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.