Gesloten Onderwerp
Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1 2 3 4 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 36

Onderwerp: 100% edelstenen actie !!!!

  1. #21
    Meuwissen
    Ik geef geen geld meer uit in ieder geval, als ze het doen is het toch al te laat.

  2. #22

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud
    Ga hier in dit account pas geld stoppen als de acties gelijk lopen aan de acties in UK, met alles is het hier moeilijker, starterpakketten(heb mijn pakketten gelukkig kunnen gebruiken op UK), bonus acties en ga zo maar door. Zit nogal een verschil in 20% of 100%
    ,

  3. #23

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    16
    Wereld
    Woestewoud
    Hmm zat ook te twijfelen of ik zou kopen maar 100% :P tov 20% dat is idd wel heel groot

  4. #24

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud
    Idd 5800 edelstenen of in UK 9600 edelstenen voor hetzelfde bedrag 24,99 euro

  5. #25

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    het schijnt dat ze een 100% actie gedaan hebben handig van BB om niets tezeggen hier over.

  6. #26

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GOSMIC Bekijk Berichten
    het schijnt dat ze een 100% actie gedaan hebben handig van BB om niets tezeggen hier over.
    Die worden nergens ver vantevoren aangekondigd hoor, iig niet op UK. Het goeie nieuws is dat die geweest is en dus wellicht vaker gaat komen. Regelmatig (zeker dagelijks) ff inloggen dan

  7. #27
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    van mij kunnen al deze post nu op slot wij hebben ons evenement gehad nu.

    Bedankt !
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

  8. #28

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    36
    Wereld
    Woestewoud
    Yep gister was er een happyhour een kwartier nadat ik daarvoor edelstenen had gekocht om ff een vetraan generaal te kopen... weer naast de boot gevist gvd
    [FDNL] PasMaNNi, Clan/Guild Leader of The Flying Dutchmen (www.fdnl.nl)

  9. #29

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Houw een happyhour op 26-12 om 18:00 tot 23:00 leuk hoor iedereen is uit eten en niet thuis..

    gewoon BB-FAIL

    Appeltaart je bent een gebakkie zet je zelf op slot en reageer niet.

  10. #30

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    15
    Wereld
    Woestewoud
    Heb t gelukkig nog wel kunnen doen met de 100% actie, maar vind het wel jammer hoe jullie dit van te voren aangeven kwam er zelf maar net op tijd achter ( 22.50). Daardoor hebben een hoop spelers naast de boot gevist.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.