Gesloten Onderwerp
Pagina 2 van de 4 EersteEerste 1 2 3 4 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 36

Onderwerp: 100% edelstenen actie !!!!

  1. #11
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Zoals op het scorebord te zien is, heeft de Happy Hour op de Engelse servers niet veel nut gehad om hun vooruit te helpen.
    Verder heb ik op het moment nog geen nieuws over een Happy Hour, maar zoals gewoonlijk blijf ik dit altijd door geven, in de hoop dat ook jullie binnenkort kunnen genieten van een Happy Hour!

    - BB_Skelril

  2. #12
    Meuwissen
    Wanneer geef je nou eens echt een eigen antwoord skelrill ?? en niet zo'n voorgeschreven antwoord vanuit BB ??

  3. #13
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Meuwissen Bekijk Berichten
    Wanneer geef je nou eens echt een eigen antwoord skelrill ?? en niet zo'n voorgeschreven antwoord vanuit BB ??
    Het marketing team gaat over de Happy Hours en ik ben hier verder niet bij betrokken. Ik heb hier dus helaas ook geen informatie over.

    - BB_Skelril

  4. #14
    LadyGx's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    160
    Wereld
    Woestewoud
    Ik had inderdaad op de Duitse server een kerstboom gekregen zomaar gratis en voor niets....

    Denk dat er vergeten wordt dat mensen op meerdere servers actief zijn (geweest).
    Mag af en toe wel eens op de Duitse server inloggen en vind het oneerlijk dat daar gratis spullen we worden gegeven en wij gewoon niets krijgen.. Ja we krijgen hetzelfde als de rest van de servers met dat sint cadeau...

    Doe dan ook eens een leuke actie voor deze server of geef iedere server exact hetzelfde.... Niet de ene server allerlei extra's geven en andere server niets omdat deze nog jong zijn...En minder geld in het laatje brengen..

  5. #15
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Het gaat hierbij om een actie;



    Welke dus op de Duitse server is. Men krijgt dus geen gratis kerstboom, alleen als je deze actie gebruikt.

    - BB_Skelril

  6. #16
    LadyGx's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    160
    Wereld
    Woestewoud
    heb geen actie gebruikt... geen edelstenen gekocht daar of iets... kreeg gewoon een kerstboom skelril

    Heb namelijk geen cent uitgegeven om de Duitse server.

  7. #17

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    huis met een dakkie gelukkig
    Berichten
    153
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    Zoals op het scorebord te zien is, heeft de Happy Hour op de Engelse servers niet veel nut gehad om hun vooruit te helpen.
    Verder heb ik op het moment nog geen nieuws over een Happy Hour, maar zoals gewoonlijk blijf ik dit altijd door geven, in de hoop dat ook jullie binnenkort kunnen genieten van een Happy Hour!

    - BB_Skelril
    Gaat er niet om of de Engelse server of welke server dan ook voordeel hebben gehad door die 100% extra edelstenen actie vlak voor het einde der tijden event.
    Het gaat erom dat de actie van 100% extra edelstenen nu al 2x op op UK is langs geweest sinds de NL server ook draait en wij een actie krijgen van 20% extra (die hun nu ook hebben trouwens).
    Wij willen ook graag goedkoper een veteraan - silo- watermolen - verkenners- recylers of wat ook maar kopen.
    Waarom niet de 100% actie op elke server gelijk houden zo komen er ook geen scheve gezichten (over de gift nog maar te zwijgen van de kerstboom)

  8. #18
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    Skelril ik denk dat het punt is dat wij ook gewoon graag zo'n actief willen
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

  9. #19
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Ik snap dat jullie het hier ook graag willen, en stiekem wil ik er ook wel graag een (;-)) enkel is dit niet mijn departement. Natuurlijk maak ik mij er altijd hard voor, omdat ik uiteindelijk jullie graag tevreden zie!

    Heb dus nog even geduld, en hopelijk hebben wij binnenkort ook een Happy Hour!

    - BB_Skelril

  10. #20
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    haalt zijn credit card alvast uit zijn zak ....ik zit klaar Skelril
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.