Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: afzettingvullers

  1. #1
    ricos221's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    193
    Wereld
    Woestewoud

    afzettingvullers

    nu kan je een afzettingvuller aanbieden als je die hebt maar je kan er niet om vragen. Mijn suggestie is dan ook dat je dan ook iets kan aanbieden voor afzettingvullers.

    situatie nu: aanbieden goudvuller-muntjes en aanbieden muntjes-goudvuller

    gewenste situatie: aanbieden goudvuller-muntjes en aanbieden muntjes-goudvuller

  2. #2

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    ja zo zijn er nog een aantal items die wel te verhandelen zijn als je ze kan aanbieden maar zelf geen bod voor kan aanmaken.
    Ben het met je eens dat het prettig zou zijn als je er zelf ook een bod op uit kan brengen idd.

  3. #3
    Beittil's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Woerden
    Berichten
    223
    Wereld
    Woestewoud
    wat soms werkt is als je iets vraagt wat 'niet kan' is tijdens de zoekopdracht het 'Deals die ik me niet kan veroorloven' vinkje aan/uit zetten!

  4. #4

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beittil Bekijk Berichten
    wat soms werkt is als je iets vraagt wat 'niet kan' is tijdens de zoekopdracht het 'Deals die ik me niet kan veroorloven' vinkje aan/uit zetten!
    Net een aantal keren geprobeerd, maar komen zelfs na 10x geen navullingen in de setup voor die jezelf op kan zetten.
    We hebben t niet over t zoeken tussen wat er door andere al aangeboden wordt he, mocht je daarmee in de war zijn misschien *-)

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.