Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Meerdere slots per regel voor een aanbieding

  1. #1

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud

    Meerdere slots per regel voor een aanbieding

    Zoals de titel al aangeeft lijkt het mij erg makkelijk en veilig om meerdere slots voor een verkoop optie in te vullen aan 'verkopers' zijde.
    Daarmee bedoel ik dat diegene die een aanbieding wil opzetten voor een item een combinatie van items hiervoor kan aanbieden.
    Een voorbeeld hiervan is wat ik nu bv probeer om een watermolen + muntjes te ruilen tegen 230 kado's, maar zo zou iemand bv ook marmer+ hardhout kunnen aanbieden tegen bv graniet of tropenhout. Een ander voorbeeld kan zijn om 2 makkelijkere avonturen op deze manier tegen 1 moeilijker avontuur te ruilen. Zo zijn er vast nog vele combinaties te bedenken.

    Voor de verkoopkant zou ik dan 3 of 4 slots willen voorstellen.
    Voor de kopers kant zou in deze op 1 slot kunnen blijven staan om zo misbruik van de optie te voorkomen en meerdere items tegen meerdere items op 1 regel te kunnen ruilen tegen elkaar.

  2. #2
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Dit lijkt mij ook een goed idee om te doen. Zit soms ook met het probleem dat ik liever 2 avonturen tegen 1 zou ruilen.
    We zullen ondertussen gebruik moeten maken van Global-3

    (/j global-3)

Gesloten Onderwerp

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.