Plaats een Reactie
Pagina 11 van de 16 EersteEerste ... 9 10 11 12 13 ... LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 110 van de 157

Onderwerp: Het einde der Tijden

  1. #101
    Oranje-Nassau's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    Dit zou in mijn ogen vooraf al moeten. De frustratie is groot bij een nagenoeg niet te behalen eindresultaat. En de gok op een extra beloning valt dan helemaal weg.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jemma95 Bekijk Berichten
    Ik weet bijna zeker dat ze extra beloningen zullen geven aan het einde van het event als ze zagen hoeveel materialen erdoorheen gingen
    Qua patet orbis

  2. #102

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    17
    Wereld
    Woestewoud
    er zijn er wel gelukkig steeds meer die het avontuur gaan doen/proberen als iedereen hem iig 1x doet dan zitten we al aan de 100% handel word ook gedoogd op wchat dus als er mensen zijn die dingen nodig hebben brood/bier/bronzen zwaarden/kleine bogen kan je er daar om vragen als je het nodig hebt.

  3. #103
    TheDutchman's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    138
    Wereld
    Woestewoud
    Ligt het nu aan mij of is er niks bijgekomen sinds gisterenavond?
    Dacht dat ie toen ook al op 12.4% stond

  4. #104

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    188
    Wereld
    Woestewoud
    Staat nu op 13,1%

  5. #105
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Kom op mensen; jullie zijn er bijna

  6. #106
    wee_man's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    randstad
    Berichten
    411
    Wereld
    Woestewoud
    Bedankt aan al de spelers die in ieder geval eraan meewerken met het avontuur spelen of donaties van grondstoffen en avonturen.
    Mag ook wel eens gezegt worden

  7. #107

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    17
    Wereld
    Woestewoud
    touche wee_man ook namens mij bedankt ik kan als een malle er doorheen

  8. #108
    wee_man's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    randstad
    Berichten
    411
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roodstaart Bekijk Berichten
    Kom op mensen; jullie zijn er bijna
    Met sarcasme haal je geen procenten, met het avontuur doen wel
    Degene die eraan meewerken kunnen in ieder geval zeggen dat ze het geprobeerd hebben en ook al halen we het niet, er is tenminste wel samenwerking op de server onder veel spelers en dat is toch ook iets om trots op te zijn

  9. #109

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Maar hoeveel is 100% nou? Dat is me nog steeds onduidelijk.
    Is het nou 1x het avontuur voor elke speler gedurende het evenement, of is t bv gemiddeld 1x per dag tijdens het evenement? Is best een redelijke groep m aan t doen alleen met dat scorebord is het net of er tegen een bierkaai gevochten wordt. De benodigde 10% wordt iig nog niet gehaald terwijl er toch echt behoorlijk wat zijn die m dagelijks een aantal keren afronden.

  10. #110
    Meuwissen
    Ik wil beginnen met een woord van dank aan de spelers die het avontuur voltooid hebben en aan diegene die toch gestart zijn wetende dat ze het niet gaan halen.

    We zijn met z'n allen goede bezig maar toch komen bij ieder update van de scorekaart steeds meer gemengde gevolgens bij mij naar boven. Dit komt omdat ik zelf al 3x het avontuur heb voltooid maar nog steeds zitten we als nederland niet op de 20% laat staan op de 15%. Daar ik in het begin dit nog een leuk avontuur vond en voelde me bijzonder omdat ik een van de "weinige" ben die dit avontuur kan spelen. Wilde ik de strijd aangaan en eens kijken wat we kunnen bereiken.

    Nu een aantal dagen verder heb ik toch het idee steeds meer om het niet meer te gaan doen.
    Als 1e schiet het niet op mbt de verdiensten en de grote verliezen die ik moet lijden. zeer slechte verhouding.
    Als 2e kunnen we het gewoon niet opnemen tegen de volwassen servers, die draaien zoveel langer mee en hebben veel hogere levels.
    Als 3e we gaan niet de 50% halen als nederland zijnde.

    Ik speel dit met 1 veteraan en 3 gewone generaals en zonder xbows, het is voor mij moeilijk genoeg maar toch wil ik er voor mijzelf 5 kunnen afronden ga nu beginnen aan de 4e. Ik hoop dat BB toch met veel extra´s over de brug komt zodat we het als nieuwe server toch niet voor niks hebben gedaan en deze problemen meeneemt naar volgende events, want zeg toch zelf het is een oneerlijk gevecht.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.