Plaats een Reactie
Pagina 9 van de 16 EersteEerste ... 7 8 9 10 11 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 90 van de 157

Onderwerp: Het einde der Tijden

  1. #81

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    188
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kili Bekijk Berichten
    Het is ook niet zomaar een avontuur he, t is t eind der tijden! ^^:P
    Dat mag zo misschien wel genoemd worden, maar als spelers hun "gigantisch leger" kapot lopen op het avontuur wat voor hun bij aanvang niet te halen was dan houdt het ergens op.

  2. #82
    ricos221's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    193
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    Het word berekend aan de hand van het aantal actieve spelers op een wereld, dit houd in dat de Nederlandse wereld dus ook gewoon een kans heeft, mits men gaat samen werken. Ik heb op de in game chat gelezen dat er mensen zijn die de missies niet doen "omdat ze de beloning toch wel krijgen als de rest het wel doet" - ik zou beginnen met deze mensen aan te sporen om gewoon mee te doen en Nederland om hoog te werken! :-).

    - BB_Skelril
    Alles goed en wel BB maar de andere servers zijn volwassen en daar hebben ze procentueel gezien veel meer mensen met een of meerdere veteranen en hebben ze wel een leger van xbogen. De meeste spelers hier hebben dat niet. Dus de statement dat we wel überhaupt een kans hebben is al niet waar. Het was een leuk idee maar gewoon niet eerlijk voor de jongere servers.

  3. #83

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    123
    Wereld
    Woestewoud
    In het begin was ik zeer positief over het avontuur mede dankzij dat ik de beloningen niet goed had gelezen. Ik had begrepen dat iedereen een beloning kreeg ook al haal je alleen die 100% en blij toe dat je in ieder geval wat krijgt. Wat ik dacht te begrijpen is dat je als speler minimaal 1, 2 of 3 keer het avontuur had voltooid ook zoon maja kalender ding zou krijgen maar dat heb ik dus mis! Het zou wel duidelijk een aanleiding geven als de beloning niet alleen op de servers werden verdeeld maar ook aan de personen die het avontuur minimaal 1 (brons), 2(zilver) of 3(goud) keer hadden gedaan. Gewoon een soort van "bragging rights" en iets decoratiefs om je eiland op te vullen en ze ook nog eens aantesporen om het avontuur te doen voor niet alleen zichzelf maar ook voor de rest van de server!

    Wat ik jammer vond is toen het avontuur eenmaal gestart was dat het verschil in verlies van recruiten met kruisbogen zoon grote impact zouden maken. Ik als gelukkige die al snel voordeel van het bezit van kruisbogen inzag had al ver voor dit avontuur geinvesteerd om ze te bemachtigen. Helaas kwam ik snel tot de conclusie dat het grootste gedeelte van de spelers ze nog niet in bezit had. Ook na het spelen van het avontuur de eerste keer zag ik al snel de nachtmerry die de spelers zonder kruisbogen zouden moeten doorlopen en kan totaal begrijpen dat zij dit avontuur wijgeren om te doen. Ondanks dit alles zijn er gelukkig in de gilde waar ik zit toch een handvol mensen die het avontuur nu starten of al gedaan hebben zonder kruisbogen.

    Al dit leide direct na het voltooien van mijn eerste EdT dat het bijna onmogelijk was om de 100% te halen als eerste van alle servers dus had het al opgegeven voor die race. Toch heb ik de 2de in notime daarna voltooid. Ietsje later was de scoreboard online en me troepen werden al gemaakt voor de 3de run in de hoop dat de avonturen snel te verhandelen waren. Wachtend daarop ben ik nogmaals de beloningen gaan bekijken en heb het scoreboard goed in de gaten gehouden. En ik zal je vertellen dat ik het zelf ook al opgegeven heb voor die 100% te halen zelfs. Te veel mensen haken af ivm de grote verliezen. En ik vind het eerlijk gezegd mijn tijd niet waard (75 diamanten joepie) om dat avontuur no life te spelen voor een week. Iets waar andere mensen niet eens aan wilde beginnen omdat het een zeer oneerlijke strijd is tegenover de andere servers (of gewoon egoistisch zijn en dan moet ik hun zakken vullen? no way! ).

    Zoals ik begon het idee was geweldig en hoop dit idee zeker nog een keer terug te zien. Het had alleen veel beter uitgewerkt kunnen worden.
    -Individuele beloning (IE mijn gedachte achter de maja kalender)
    -Moeilijkheids graad per level (net als kerst avontuur dit met zoon avontuur had zeker zo gedaan moeten worden zwaar gefaald hier!)
    -Jongste servers zullen helaas altijd een achterstand hebben met een server wide contest hoe je dat gaat oplossen laat ik aan jullie over (en kom AUB niet met actieve spelers koeienviezigheid, daar doelen we niet op)
    -Zorgen dat alles bugfree is voordat zoiets gestart word zit te balen dat ik vandaag wanneer ik de tijd had het avontuur niet kon doen! (de opmerking dat iedereen hetzelfde probleem had met handelen ook op andere servers is ook irrelevant aangezien dit mijn weekend is en niet zaterdag en zondag zoals iedereen)

    Nogmaals goed gedaan goed bedacht alleen jammer hoe het loopt!

    Frisqy

  4. #84
    Beittil's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Woerden
    Berichten
    223
    Wereld
    Woestewoud
    Ik moet zeggen, ik ben redelijk fanatiek geweest mbt deze avonturen. Maargoed, mijn kijk erop is enigszins bevooroordeeld aangezien ik met kruisbogen kan spelen en een 'Het Einde der Tijden' binnen 3uur kan afronden. Maar zelfs dan nog zou ik op een dag NOOIT genoeg mannetjes kunnen produceren om er bijvoorbeeld 3 te spelen.

    Kijk ik daarna weer eens naar de scoreboard updates... meh. Het heeft gewoon _geen_ zin! We slaan hier met zijn allen nog geen deuk in een pakje boter en dat terwijl ik toch weet dat er mensen bij zijn, waaronder ik, die aardig hun best doen/gedaan hebben om zoveel mogelijk EDT's door te werken.

    Lets face it, de NL server gaat gewoon nat op het feit dat er te weinig 'high levels' zijn om dit event te dragen! Hell, zelfs de TOP5 gaat zich, (de huidige trend volgende) waarschijnlijk met de HAKKEN over de sloot naar de 100% trekken. De rest? Kansloos!

    De nummer 1 (Duitsland #06) staat nu, 2 volle dagen na de start van het evenement, op 17,3%! Het evenement duurt 10 dagen, dus stel dat je even 'bot' extrapoleert door heel simpel 17,3 (resultaat van 2 dagen) * 5 doet... dan zouden ze op dit tempo tegen het einde van het evenement op ongeveer 86,5% stranden. En dan is dan nota bene de nummer 1 van de race! Willen ze het halen naar de 100% dan zouden ze, met het huidige tempo, 2 dagen extra moeten krijgen om zo als enige van iedereen wereldwijd überhaupt aanspraak te maken op die 100% bonus. Om over die 150% of 200% bonus nog maar te zwijgen, die gaat geen enkele server halen!

    Ik doe nog 1 EDT die ik toch heb liggen en dan vind ik het denk ik wel gescheten zo... ga weer gewoon mijn avontuurtjes doen die wel fatsoenlijke loot geven.

  5. #85
    wee_man's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    randstad
    Berichten
    411
    Wereld
    Woestewoud
    Jammer dat andere spelers gelijk bizarre prijzen gaan vragen op de handel voor dit avontuur. 100 munten 200 munten of meer en dat soort dingen.
    Maakt het niet makkelijker op om een goed aantal te halen.
    Gelukkig kunnen we nu binnen ons gilde dit ook ruilen, en daar zal het wel bij blijven voorlopig.

  6. #86
    Beittil's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Woerden
    Berichten
    223
    Wereld
    Woestewoud
    Mjah, moeten ze vooral doen. Gaan ze er toch niet voor krijgen

  7. #87

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    Het is idd zo dat kijkend naar het scorebord nederland het waarschijnlijk niet gaat halen om de 100% te halen, maar toch ben ik vrolijk begonnen aan ronde 2 en morgen waarschijnlijk ronde 3

  8. #88

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    21
    Wereld
    Woestewoud
    Ik ben hem nu ook voor de 3e keer aan het doen...

    Misschien is dit een idee; De wereld vergaat tenslotte als je het avontuur niet voltooid, als je het avontuur niet hebt voltooid dat je dan op 21 december 24 of 48 uur geen inkomsten meer hebt qua mijnen enz?

  9. #89
    Oranje-Nassau's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    Jammer, ik heb deze quest moeten sluiten omdat ik dit nooit kon volbrengen binnen die tijd.
    Qua patet orbis

  10. #90
    Halandinh's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    180
    Wereld
    Woestewoud
    Dat is de reden, dat ik er niet eens aan ga beginnen. Het is voor mij onmogelijk om hem te kunnen voltooien. Zou hem graag drie keer willen verkopen.... maar dat was tot gisteren niet mogelijk.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.