Plaats een Reactie
Pagina 3 van de 16 EersteEerste 1 2 3 4 5 13 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 157

Onderwerp: Het einde der Tijden

  1. #21
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb eigenlijk nog wel een *comment* aangezien dat er relatief veel servers al volwassen zijn hebben deze een grotere kans om om meer avonturen te spelen; niet alleen door de gemiddelde hogere levels; maar ook door dat er daar al door veel meer spelers betaald is om hun veteranen te hebben!

    Heb net gekeken naar de verschillen voor het avontuur met of zonder veteraan:
    Verliezen zonder veteraan: 1830R + 680B
    Verliezen met veteraan: 530R + 252B

    Ook gezien de levels; het percentage mensen dat hier boven de level 41 is; is hier relatief laag... voor de mensen die dat wel zijn zouden verliezen van 372R + 400B + 80M gelden..... relatief kostbaarder dus.

    Ik vrees dan ook dat de NL server het onderspit al heeft gedolven alvorens we zijn begonnen met dit hele event.....!? Tenzij iedereen natuurlijk ineens in veteranen gaat investeren (tactische zet van BB )
    Noem me een azijn***** maar vrees dat hier toch echt een kern van waarheid inzit.

  2. #22

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    13
    Wereld
    Woestewoud
    nee je bent geen azijnzeiker, neem de USA server, hun lopen al wat langer mee dan de nl server. Tja wat is wijsheid. Als we niks doen staat het ook zo knullig voor het kikkerlandje toch?
    Bezoek onze site.
    www.themagicdragons.nl

  3. #23
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Verstandig om ons te focussen op het zoveel mogelijk voltooien van de avonturen.
    We zullen zeker niet als eerste 100% hebben, maar dat maakt mij niet uit.

    Sowieso al leuk dat we weer wat nieuws hebben in de game

  4. #24

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    wat ook kan...alle veteranen en geharde generalen uitschakelen voor die map. Trekt de kansen op lvl na wel gelijker.

  5. #25
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kili Bekijk Berichten
    wat ook kan...alle veteranen en geharde generalen uitschakelen voor die map. Trekt de kansen op lvl na wel gelijker.

    Deels mee eens; dan heb je nog steeds het probleem van de high levels van de volwassen servers vs de relatief lagere levels van de niet volwassen servers

  6. #26

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    16
    Wereld
    Woestewoud
    Bij iemand al bekend wat je krijgt kwa grondstoffen als je avontuur einde der wereld voltooid?

  7. #27

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    16
    Wereld
    Woestewoud
    nvm heb gevonden vergoeding niet waard tov losses ipv dat ik normaal avontuur speel:P denk ik
    Dan is de vraag of ik voor de verzekering van plaats 4 maximaal server wijs überhaupt iets ga doen :P niet dat dat veel uitmaakt op de bulk
    Tevens is de 1 t/m 3de plaats niet super beloning of zo om 2 weken lang dit avontuur te gaan spelen

    Misschien dat ik hem 1x speel gewoon voor de fun of it

  8. #28
    wee_man's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    randstad
    Berichten
    411
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pepijn Bekijk Berichten
    Bij iemand al bekend wat je krijgt kwa grondstoffen als je avontuur einde der wereld voltooid?
    De loot is niet zo hoog en tussendoor kreeg ik 50 grote bogen erbij, het is wel flink lopen met je generaals aangezien je het hele eiland overmoet.


    http://forum.thesettlersonline.nl/th...ull=1#post3585

  9. #29
    Nomercy4u2's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    beste BB_Skelril

    sorry had een heel betoog en vond daarna de battle calc
    Nee eindelijk een niet voorgekauwd avontuur
    Maar je hebt me weer geloof in t spel gegeven
    mijn complimenten

    Nomercy4u2
    Laatst gewijzigd door Nomercy4u2; 08-12-12 om 11:25.

  10. #30

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    23
    Wereld
    Woestewoud
    Als ik de wereld- en hulpchat zo volg, lijken niet erg veel mensen bezig te zijn met dit event. Ik hoop dat ik het mis heb en dat er binnen de gildes voluit wordt voorbereid.
    Zelf heb ik vanaf de bekendmaking geen avontuur meer gespeeld om zo veel mogelijk te kunnen sparen voor dit event. Ik heb een veteraan, 3300 settlers in mijn stermenu en 25k aan bronzen zwaarden klaarstaan, dus hoop zo vaak mogelijk voor Woestewoud de strijd aan te kunnen gaan. Ik wens ons allen heel veel succes en plezier met deze wedstrijd!

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.