Plaats een Reactie
Pagina 14 van de 16 EersteEerste ... 4 12 13 14 15 16 LaatsteLaatste
Resultaten 131 tot 140 van de 157

Onderwerp: Het einde der Tijden

  1. #131

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    93
    Wereld
    Woestewoud
    als die spelers goed samenwerken kan het best een heel stuk efficienter worden. Het aantal avonturen dat wordt voltooid is zo hoog dat ze inmiddels wel gekocht moeten worden. Er kan best iemand op die server zijn die gigantisch veel avonturen inkoopt met edelstenen en die ronddeelt aan iedereen met kruisbogen. Als dat op andere servers niet gebeurd verklaard dat ook het verschil.

  2. #132
    LadyGx's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    160
    Wereld
    Woestewoud
    Lees anders de Duitse server eens door.
    Andere Duitse servers geloven er ook niets van dat Midsomer met zoveel sprongen vooruit gaat. Ook zij willen openbaarheid in de telling net zoals de polen dat willen.

    De strijd is niet eerlijk gegaan het is een farcade wordt er gezegd.

  3. #133
    wee_man's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    randstad
    Berichten
    411
    Wereld
    Woestewoud
    Het verschil in procenten tussen de oudere servers en de nieuwere geeft toch wel te denken over de verhoudingen met de telling in dit event.
    Ze zullen ongetwijfeld veel beter samenwerken maar dan nog zijn de verschillen enorm.
    De nieuwste servers bungelen onderaan met een paar % en wij zitten ook niet echt in de prijzen ondanks de toch grote inzet

    Ik ga vrolijk verder en hoop dat BB toch nog eens goed nadenkt over de verhoudingen onderling en ook de nieuwere servers een kans geven hun goal te halen.

  4. #134
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    Zijn de verhoudingen ook al verwerkt in de stand of wordt dat pas aan het einde gedaan?
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

  5. #135
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb hier van te voren al voor gewaarschuwd dat we als *relatief jonge server* geen kans maken tegen volwassen servers; (bug abuse of niet); Het verschil in verliezen voor High-levels vs low levels is onevenredig groot zoals reeds in eerdere posts van mij aangegeven.

  6. #136

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roodstaart Bekijk Berichten
    Ik heb hier van te voren al voor gewaarschuwd dat we als *relatief jonge server* geen kans maken tegen volwassen servers; (bug abuse of niet); Het verschil in verliezen voor High-levels vs low levels is onevenredig groot zoals reeds in eerdere posts van mij aangegeven.
    idd ik heb gelezen ... en ze blijven maar volhouden dat het wel meevalt..
    ten eerste hebben ze geen rekening gehouden dat het merendeel nog werkt met langzame generaals .. en niet alle hoge spelers hebben al een veteraan en kruisbogen ...
    ik heb het avontuur een keer gedaan . ik ben meer 12 uur bezig geweest ik had alle mannetjes al klaar dus dat is het probleem niet. de cooldowns van de generaals en het heen en weer reizen van de generaals....

  7. #137

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Ben benieuwd of edt gister nog veel gespeeld is of alleen steeds gestart en gestopt.

  8. #138
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Djezzie Bekijk Berichten
    idd ik heb gelezen ... en ze blijven maar volhouden dat het wel meevalt..
    ten eerste hebben ze geen rekening gehouden dat het merendeel nog werkt met langzame generaals .. en niet alle hoge spelers hebben al een veteraan en kruisbogen ...
    ik heb het avontuur een keer gedaan . ik ben meer 12 uur bezig geweest ik had alle mannetjes al klaar dus dat is het probleem niet. de cooldowns van de generaals en het heen en weer reizen van de generaals....
    helemaal mee eens het is niet alleen server populatie maar het hangt ook af hoe de economie is op de server want bij de duitse server zijn Xbows niet meer zoveel waar dus mensen kunnen ze ook makkelijkere kopen en hebben zelf ook betere economie.

    ik zeg leuk evement niet goed over na gedacht zorgde ervoor dat ook al redelijk wat mensen gestopt zijn.
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

  9. #139
    Meuwissen
    ik zeg dan ook tegen alle spelers: stop nu maar met het spelen van dit avontuur want die 100% gaan we nooit niet halen, spaar dan liever je manschappen voor andere avonturen.

  10. #140
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Meuwissen Bekijk Berichten
    ik zeg dan ook tegen alle spelers: stop nu maar met het spelen van dit avontuur want die 100% gaan we nooit niet halen, spaar dan liever je manschappen voor andere avonturen.
    Goede motivatie

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.