Plaats een Reactie
Pagina 15 van de 16 EersteEerste ... 5 13 14 15 16 LaatsteLaatste
Resultaten 141 tot 150 van de 157

Onderwerp: Het einde der Tijden

  1. #141
    SnelleNiels's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    18
    Wereld
    Woestewoud
    die duisters halen dik 30% op een dag en je kunt mij niet vertellen dat ze op maandag ook 30% kunnen halen als bb zegt dat het in het weekend mogelijk is.
    ook zou ik wel eens gewoon wat duidelijkheid willen hebben hoe jullie de procenten tellen. die duisters begonnen langzaam en de polen stonden eerst bovenaan en opens had je daar de Duitsers, die nu zelf boven de 200% hebben. hoe is dat mogelijk? BB geef ons gewoon eens duidelijk aan hoeveel % 1 avontuur oplevert, waarom moet het nou weer zo geheimzinnig. ook met dat scorebord, eerst stond er een tijd bij en laatste updates alleen een 1, 2, of 3 en dan dus gister gewoon de hele dag overslaan? waarom nou dit geheimzinnige gedoe, zo wek je ook argwaan bij alle spelers

  2. #142
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Het evenement heeft te maken met samenwerking van spelers, waar ze bij de Duitsers heel goed in zijn.
    Verder is gisteren tot in de avond overgeslagen, dit omdat ik niet aanwezig was, en het dus niet heb kunnen updaten.

    - BB_Skelril

  3. #143
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Samenwerking of niet; *jonge servers* hebben in dit event een onevenredig nadeel ten opzichte van *oudere servers*; met de beste wil van de wereld zouden de *jonge servers* nog steeds geen kans hebben gehad om ook maar in de buurt van de *oudere servers* te komen.

    Maar eerlijk is eerlijk; ik zou ook de calculatie methode willen zien (al was het alleen maar voor de NL server)

  4. #144
    LadyGx's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    160
    Wereld
    Woestewoud
    Ja ik wil weten hoe er geteld is.
    ik heb troepen helemaal voor niets de dood in zitten sturen
    magere ep en erg slechte loot... kan echt niet op tegen die verliezen.

    Ik heb mij er erg voor in gezet zoals vele op de server. Er zijn ontzettend veel mensen zo lief geweest om diegene die konden spelen te sponsoren.
    En het blijkt gewoon zo te zijn dat Nederland met geen Kans 100% KON HALEN.

    Het is gewoon nooit een eerlijke strijd geweest.
    Jonge servers konden gewoon nooit doe 100% halen daar is geen rekening mee gehouden..

    Ik vind dat bb de jonge server ook best mag belonen voor hun harde werk om ondanks hun handicap toch 200% inzet te tonen terwijl van te voren het al duidelijk was dat het een oneerlijke strijd was...


    Heb het gevoel dat die kleine servers niets waard zijn voor BB, Want heb weinig extra´s gezien voor onze server terwijl ik p de Duitse server een kerstboompje had gekregen...gratis en voor niets.. Waarom kan dat niet bij de jonge servers?

  5. #145
    SnelleNiels's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    18
    Wereld
    Woestewoud
    zelfs de Engelse servers komen niet aan 100%. en inderdaad geef ons allen een inkijk van de telling. al is het alleen onze nl server, het event is toch over dus waarom geen openheid van zaken alle spelers hebben op de server hard hun best gedaan en zijn gefrustreerd dat het tot gen resultaat heeft geleid en het avontuur was echt niet top of zo, met die verliezen hadden alle spelers echt wel voor andere avonturen gekozen maar wilden graag die 100% halen wat dus vanaf het begin nooit mogelijk was.

  6. #146
    Beittil's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Woerden
    Berichten
    223
    Wereld
    Woestewoud
    Blijf het wel verbazingwekkend vinden hoe er gewoon een soort van totaal pinokkio masker opgezet wordt in deze kwestie, maargoed... morgen zijn we er gelukkig vanaf, hebben die cheatende duitsers hun prijzen en kunnen we weer verder met de orde van de dag.

  7. #147

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    14
    Wereld
    Woestewoud
    Jongens, je krijgt toch geen fatsoenlijk antwoord. Niet van BB en niet van Skelril.

  8. #148

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    13
    Wereld
    Woestewoud
    FARCE
    1) Boert 2) Bedrog 3) Dwaasheid 4) Dwaze grap 5) Dwaze vertoning 6) Grap 7) Geestigheid 8) Klucht 9) Kluchtige vulling 10) Lachertje 11) Malle vertoning 12) Nepvulling 13) Schertsvertoning 14) Schijnvertoning

  9. #149

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    10
    Wereld
    Woestewoud
    BB_Skelril,

    Ben je echt niet lekker? Of moet jij net zo hard lachen als ik als je je antwoorden terugleest! Wanneer durf je nou eens uit te spreken dat jullie een event hebben georganiseerd dat niet klopt. Een server waarop nog bijna niemand kruisbogen heeft kan onmogelijk meedoen voor de prijzen. Wat mij betreft een grote blunder!!

  10. #150

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Belgum
    Berichten
    67
    Wereld
    Woestewoud
    100% moet gelijk zijn aan het aantaal uitgedeelde avonturen op de server de avonturen die men nog heeft bijgezocht of bijgekocht moeten voor een hogere score zorgen dan 100%
    Alleen op deze manier geeft men alle servers gelijke kansen.
    Als het zo niet gegaan zou zijn krijgt men een enorme scheeftrekking.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.