Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 16 1 2 3 11 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 157

Onderwerp: Het einde der Tijden

  1. #1
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud

    Het einde der Tijden



    Hier kun je je reacties kwijt op het onderwerp: Het einde der Tijden

    Graag netjes houden en geen vingers wijzen.

    Bugs e.d. behoren gepost te worden in het daarvoor aangewezen forum.


    FAQ

    Wat zijn de limieten van de objecten die je in dit event kan krijgen? Hoeveel watermolens, hoeveel piratenhuizen enz?
    Voorbeeld: Als aan het einde van het evenement je wereld er in geslaagd is om 155% van de vereiste voltooiingen te behalen zullen alle actieve spelers prijzenpakket 2 ontvangen.

    Je kunt dus maar een prijzen pakket krijgen + een extra prijzen pakket voor de wereld die het snelste de 100% behaalt & voor de wereld die het hoogste percentage behaalt.

    Komt er ee missielijst net zoals met het kerst evenement?
    Het gaat puur om het avontuur, voor zover ik op het moment weet zijn er geen missies voor.

    Is het de server als 1 wereld?
    Met de wereld wordt bedoelt de server waar je op speelt, in dit geval dus Woestewoud.

    als het event pas op 10 december begint, hoe komt het dan dat mijn reiziger het ainde der tijden avontuur nu gevonden heeft??
    Je kunt het avontuur al vinden, maar deze tellen nog niet mee voor de uiteindelijke wedstrijd die maandag van start gaat.

    Blijft het einde der tijden avontuur beschikbaar na het event?
    Het avontuur blijft beschikbaar tot de eerste kerstmis verwijdering (2 januari).

    Blijft het einde der tijden avontuur/items verhandelbaar na het evenement?
    Ja, alles wat je kan verhandelen zal ook verhandelbaar blijven.

    - BB_Skelril
    Laatst gewijzigd door BB_Skelril; 12-12-12 om 18:34.

  2. #2
    convict's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Belgium
    Berichten
    10
    Wereld
    Woestewoud
    hoi,
    heb eigenlijk een vraagje want ik kan niet volgen. hier een copy=>paste.

    Het nieuwe avontuur neemt de speler terug in de tijd op zijn eigen eiland, naar een tijd voor zijn eigen nederzetting, wanneer een woeste Maya cult-achtige het eiland bewoonde. De speler moet de Maya er van weer houden een vloek uit te spreken die de wereld zal beëindigen op 21.12.2012.

    waar ik niet kan volgen is met: terug in de tijd op zijn eigen eiland. Wilt dit zeggen dat we die kampen van het einde der tijden ineens op ons eiland gaan krijgen? Of komt er aan identiek eiland waar we heen gaan zoals de gewone avonturen?

    ook de terug in de tijd kan ik niet volledig begrijpen.

    groetjes, convict.

  3. #3
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Het gaat over de Maya kalender, en gezien die vroeger leefden zullen we terug in de tijd moeten om ze te verslaan! :-)

    Verder zou ik zo zeggen, zoek en ontdek! Dat is de uiteindelijke bedoeling!

    - BB_Skelril

  4. #4

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    95
    Wereld
    Woestewoud
    Hoi Skelril,

    Eerst, mijn complimenten voor het beste event ooit, en daarmee de basis voor veel meer events die op basis van deelname vd hele server zouden zijn
    Marr kun je astublieft niet wat extra duidelijkheid geven over dit event?

    De dingen die wel duidelijk zijn:
    > Begin en eindtijd
    > De beloningen
    > De nieuwe content
    > Het nieuwe avontuur.

    Maar verder zijn er een aantal dingen onduidelijk:
    Wat zijn de limieten van de objecten die je in dit event kan krijgen? Hoeveel watermolens, hoeveel piratenhuizen enz?
    Daarnaast, hoeveel grondstoffen bevatten de IJzer- en Marmer afzetting hervullers?
    Hoeveel kosten deze dingen?
    Komt er een event grondstof en event winkel tab?
    Komt er ee missielijst net zoals met het kerst evenement?
    Welke items van dit event kunnen we cadeau doen of op de markt verhandelen?

    Verder heb ik nog wat overrige vragen:
    Komt er een event grondstof, zoiets als runen of maanstenen waarmee we de items kunnen krijgen en die we in dagelijkse missies vinden? Onze ontdekkingsreizigers zouden deze ook kunnen vinden op hun zoektocht? net zoals de eieren op het paas event.
    Blijft het piratenhuis in het spel na het event? lijkt me een erg leuke variatie vd normale huizen, en zullen er meer van deze objecten in het spel komen zoals die andere vissershut op het pirateneiland, of de knekelkerk?

    Zal het ook mogelijk zijn om het einde der tijden avontuur na het event met andere spelers te ruilen? Trouwens het lijkt me zo goed dat je em van mij part en ik denk een heleboel anderen als vast nieuw avontuur kan houden, het verhaal opzich in het spel zelf is toch tijdloos.

    Ook nog wat vragen over de deelname van werelden:
    Op voorhand kun je nu al zeggen dat wij als nederlandse server hebben verloren als je naar de manier kijkt waarop de activiteit wordt gemeten.
    Wordt er ook rekening gehouden met het gemiddelde level van alle spelers, en welke spelers er wel en niet level 26 zijn? Ik denk dat de meerderheid vd nederlandse server nog steeds onder of rond 26 zweeft en daarmee is ons lot beslist.
    Tenzij de resultaten van alleen de actieve spelers van level 26+ wordt gemeten, en ook als er 2 moeilijkheidsgraden zijn van het avontuur net zoals met het kerst avontuur. (hogere level spelers zullen bij de makkelijke avonturen een bericht krijgen dat ze een te hoog level hebben en normale versie moeten spelen om het te laten meetellen)

    Is het ook mogelijk om het nieuwe kleurenschematje op ons eiland te krijgen net zoals de 1000 sneeuwvlokken items?
    Mischien leuk om deze items aan de spelwinkel toe te voegen, sta al te popelen om de nacht van halloween terug te krijgen bijvoorbeeld.

  5. #5

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    10
    Wereld
    Woestewoud
    Het event begint op 10 december. Maar wanneer begint dan het kerst avontuur? En hoe krijgen we dit laatste?

  6. #6

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    huis met een dakkie gelukkig
    Berichten
    153
    Wereld
    Woestewoud
    wat ik heb gevonden op een duitse site is het volgende:

    stamlid: (staat gelijk aan de sektelid uit oude vrienden)
    leven 40
    schade 15-30
    hit 80%
    ep 2

    Sjamaan: (staat gelijk aan schaduw sluiper uit oude vrienden)
    leven 5
    schade 0-5
    hit 60
    ep 1

    Jaguar krijger: (staat gelijk aan Dansende Derwisj uit oude vrienden)
    leven 90
    schade 60-120
    hit 90
    ep 2

    Er staat nog geen update in de gevecht simulator van deze tegenstanders, mocht die er maandag nog niet zijn dan zou je dus oude vrienden kunnen gebruiken in de sim.
    succes allemaal vanaf 10 december.
    Laatst gewijzigd door Rativo; 07-12-12 om 12:50. Reden: toevoeging

  7. #7

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    huis met een dakkie gelukkig
    Berichten
    153
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roland Bekijk Berichten
    Het event begint op 10 december. Maar wanneer begint dan het kerst avontuur? En hoe krijgen we dit laatste?
    Die krijg je als dagelijkse kerst missie en is random, dus wie weet krijg je hem morgen

  8. #8

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Mjah leuk event. De server als 1 super gilde! ^^
    Verder vooral benieuwd ook naar de manier van meting idd zoals jemma95 ook heeft aangegeven
    Heb er iig zin an! ^^

  9. #9
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Vraag me wel af de totaal xp tov de verliezen uitpakt dat bepaalt uiteindelijk in hoeverre dit werkelijk intressant is als avontuur.... even afwachten maar tot maandag...

  10. #10

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    16
    Wereld
    Woestewoud
    Is het de server als 1 wereld? of is het dat er meerdere werelden op deze server zijn en je dus misschien wel tegen je gilde genoten moet spelen? dat pas bepaald word naar het kiezen om het te gaan doen welke wereld je komt? zo begreep ik het althans

    Zou graag iets meer willen weten voor het compleet maken van het avontuur wat voor dingen krijgen we daarvoor? in verhouding tot gewoon avonturen blijven spelen :P is het het waard in verhouding tot verliezen?

    Voor rest wel nieuwsgierig moet helaas dan voor morgen maar avontuur uitstellen

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.