Plaats een Reactie
Pagina 10 van de 16 EersteEerste ... 8 9 10 11 12 ... LaatsteLaatste
Resultaten 91 tot 100 van de 157

Onderwerp: Het einde der Tijden

  1. #91

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    95
    Wereld
    Woestewoud
    BB_Skelril:
    Die procenten zijn echt heel mooi, dat weet ik, maar kun je ons aub een decimaal aantal actieve spelers vermelden dat is geselecteerd om het avontuur mee te spelen?
    Als wij het precieze aantal spelers zien waarover het gaat, kunnen we ook berekenen hoeveel invloed wij op de score zullen hebben als individuele spelers.

    Alle mensen:
    Ik heb een forum bericht geplaatst met een handleiding voor het einde der tijden avontuur:
    http://forum.thesettlersonline.nl/th...-Handleidingen
    Het bevat voor zover ik weet de minste verliezen als je het met een veteraan en kruisbogen speelt.

    Mijn einde der tijden FAQ:
    > Blijft het einde der tijden avontuur beschikbaar na het event? het is leuk genoeg om het te houden als event, mischien nog een wijziging in de buit en dan is ie top
    > Blijft het einde der tijden avontuur verhandelbaar na het event?
    > Kun je event items zoals moederboom ritueel, piratenhuis, maya kalender verhandelen?
    > Is er een troostprijs voor servers die niet de 100% zullen halen?
    > Komen er in de toekomst nog meer van dit soort evenementen?

    Trouwens heb ik ook al een idee voor een nieuw zuid amerikaans rimboe avontuur in men hoofd:
    Ik heb et verplaatst naar het suggesties forum onder de link:
    http://forum.thesettlersonline.nl/th...ijden-avontuur

    edit:
    heb men post opgeschoond skelril, maar zou je antwoord kunnen geven op men vragen? ben benieuwd
    Laatst gewijzigd door Jemma95; 12-12-12 om 18:17.

  2. #92
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Jemma95 ik wil je vragen om suggesties e.d. in het daarvoor aangegeven forum te plaatsen, zodat dit topic schoon blijft van andere onderwerpen, zoals ook staat aangegeven in de eerste post;

    Bugs e.d. behoren gepost te worden in het daarvoor aangewezen forum.
    Verder is de laatste update van het scorebord beschikbaar.

    Blijft het einde der tijden avontuur beschikbaar na het event?
    Het avontuur blijft beschikbaar tot de eerste kerstmis verwijdering (2 januari).

    Blijft het einde der tijden avontuur/items verhandelbaar na het evenement?
    Ja, alles wat je kan verhandelen zal ook verhandelbaar blijven.

    - BB_Skelril
    Laatst gewijzigd door BB_Skelril; 12-12-12 om 18:34.

  3. #93

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    95
    Wereld
    Woestewoud
    Dankje skelril, en kun je ons allemaal vertellen hoeveel actieve spelers er mee doen in het event op de nederlandse server? dan kunnen we zelf onze bijdragen in de gaten houden, of een groepje avonturiers onder elkaar

    "Blijft het einde der tijden avontuur beschikbaar na het event?
    Je kunt het avontuur blijven vinden tot de eerste verwijder datum van het kerst evenement (2 januari)."

    Blijft hij dan wel in de winkel staan?

  4. #94
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb het avontuur nu 10x.
    Vergeet hem niet uit het zoeken te halen nadat het event is afgelopen hé

  5. #95

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    95
    Wereld
    Woestewoud
    als de buit van het avontuur een beetje wordt verhoogd en ook een 6e vakje met beloningen zoals afzetting bijvul items of zelfs decoraties zou toevoegen had je er voor altijd een leuk avontuur bij, maar door de lage buit its not worth it :P

  6. #96

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    huis met een dakkie gelukkig
    Berichten
    153
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb een vraag met betrekking op de 2 beloningen die je tussendoor in het avontuur EDT krijgt.
    De 1ste krijg je als je minder als 35 nog hebt te verslaan , hiervoor krijg je enkele wapens in je mailbox.
    Als bijna aan het einde bent van het avontuur krijg je : Zorg dat er minder als 10 kampen over zijn in je thuis zone ( Geen rust het einde heet de hoofdmissie) .
    kan op beloning innen maar krijg geen beloning ?????

    Iemand die dit uit kan leggen .

    BVD

  7. #97

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    ik heb 2x geen beloning gehad bij voltooien van tussentijdse taken. Zal wel een geluksfactor mee meespelen misschien?

  8. #98
    wee_man's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    randstad
    Berichten
    411
    Wereld
    Woestewoud
    Ik zat nog eens te kijken en volgens mij komt die oorlogsbuit steeds van hetzelfde kamp.
    Die 2 meldingen zijn leeg met beloningen en eigenlijk beetje nutteloos of een foutje?




  9. #99
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Weinig doordacht dit event. Ik heb geen vet en geen x-bogen. Dat betekent dat ik dik 2k aan troepen verlies. Gezien het lvl van mijn barak en mijn maximum populatie ben ik niet in staat die binnen 2,5 dag te produceren. Settlers uit het proviandhuis is geen optie want zoveel kan ik er niet maken omdat mijn broodproduktie te laag is.Als ik alles op alles zet, mijn zorgvuldig opgebouwde voorraden ertegenaan gooi ,de Mr. Meyers die ik met het halloween- event verzameld heb eraan spendeer en m'n halve economie permanent buff zou het heel misschien lukken. Maar waarom zou ik alles wat ik in de afgelopen tijd opgebouwd/verzameld heb volledig ten dienste stellen van dit adventure om vervolgens weken kwijt te zijn met herstel? De loot staat in geen verhouding tot de verliezen en de kans dat Woestewoud de 100% gaat halen schat ik in op 0.
    Ik ben een optimistisch mens maar ook een realist en de opzet van dit event is voor een pas beginnende server gewoon een brug te ver.

  10. #100

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    95
    Wereld
    Woestewoud
    Ik weet bijna zeker dat ze extra beloningen zullen geven aan het einde van het event als ze zagen hoeveel materialen erdoorheen gingen

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.