Plaats een Reactie
Pagina 8 van de 16 EersteEerste ... 6 7 8 9 10 ... LaatsteLaatste
Resultaten 71 tot 80 van de 157

Onderwerp: Het einde der Tijden

  1. #71

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    17
    Wereld
    Woestewoud
    wel leuk dat scoreboard maar als die niet word geupdate heeft het nog geen zin

  2. #72
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Het scorebord zal elke dag worden geupdate, dit wordt niet elke minuut geupdate.

    *EDIT* Er is ondertussen weer een update geweest op het scorebord!

    - BB_Skelril
    Laatst gewijzigd door BB_Skelril; 11-12-12 om 13:36.

  3. #73

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    slaat helemaal nergens op noem je dit eerlijk duitsland heeft 12 severs dat maakt het alleen al voor ons 12x moeilijker en somige severs zijn al langer online dan die van ons... die doen het veel makelijker dan wij.

  4. #74
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Het word berekend aan de hand van het aantal actieve spelers op een wereld, dit houd in dat de Nederlandse wereld dus ook gewoon een kans heeft, mits men gaat samen werken. Ik heb op de in game chat gelezen dat er mensen zijn die de missies niet doen "omdat ze de beloning toch wel krijgen als de rest het wel doet" - ik zou beginnen met deze mensen aan te sporen om gewoon mee te doen en Nederland om hoog te werken! :-).

    - BB_Skelril

  5. #75
    Beittil's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Woerden
    Berichten
    223
    Wereld
    Woestewoud
    Mjah, dit is echt zwaaaaaaaaaaaaaar terleurstellend zo zeg. Hoe moeten wij op deze voet OOIT die 100% gaan halen, laat staan 150% of 200%!

    2,9% erbij sinds gisteren. Op deze manier mogen we blij zijn als we straks op de 19e net aan de 40-45% aangetikt hebben, zijn er nou echt werkelijk ZO weinig mensen hier dat avontuur aan het doen of is de doelstelling voor onze server gewoon niet realistisch wanneer het het afspiegelt tegen de populatie?

  6. #76
    wee_man's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    randstad
    Berichten
    411
    Wereld
    Woestewoud
    ik doe me best maar morgen ben ik door mijn avonturen heen, komt die fix eral dat we het avontuur kunnen ruilen onderling?

  7. #77
    Beittil's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Woerden
    Berichten
    223
    Wereld
    Woestewoud
    Skelril, de percentages worden berekend op basis van de populatie. Maar welke populatie is dat precies? Zijn dat mensen ALLE actieve mensen? Dus ook zij die nog de tutorial (lv1-17) aan het spelen zijn, of bijvoorbeeld ook de mensen die daarna nog niet eens avonturen kunnen spelen (lv18-25), etc?

    Even hypothetisch, want ik weet de verhoudingen natuurlijk niet. Ik ga uit van een baseline populatie van 100 spelers, waarvan:

    41+ : 5
    36+ : 10
    31+ : 15
    26+ : 25
    17+ : 35
    1+ : 10

    Dan zou het hier theoretisch dus zo zijn dat er 55 van de 100 zich bezig kunnen houden met avonturen. Nu moet je voor dit avontuur dus minimaal kunnen beschikken over lange bogen, maar ook daarmee lopen de kosten voor het avontuur exorbitant hoog op. Dus om dit avontuur enigszins binnen de perken te houden (zowel met als zonder veteraan) _moet_ je dus eigenlijk over kruisboogschutters kunnen beschikken.

    Dit betekent dat enkel lv36+ spelers dit avontuur sneller en vaker kunnen voltooien MITS ze ook echt een leger kruisboogschutters hebben, dat dus vaak ook nog niet eens het geval is. Daarmee kom je in deze hypotetische situatie dus op 15 van de 100 terecht die het effectief kunnen doen, waarbij het misschien net aan 10 op de 100 zijn die het ook echt 'die hard' en herhaaldelijk kunnen spelen. Maw, de mensen die minimaal 200 kruisboogschutters op voorraad hebben EN de mogenlijkheid om voldoende rekruten/boogschutters uit te blijven poepen.

    Zolang de 'low levels' in dusdanig grote getallen aanwezig zijn en daarmee de calculatie uit balans gooien zodat de 'high levels' daar niet tegenop kunnen met avonturen voltooien dan gaan we dus never nooit niet over die 100% heen komen.

  8. #78

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    Het word berekend aan de hand van het aantal actieve spelers op een wereld, dit houd in dat de Nederlandse wereld dus ook gewoon een kans heeft, mits men gaat samen werken. Ik heb op de in game chat gelezen dat er mensen zijn die de missies niet doen "omdat ze de beloning toch wel krijgen als de rest het wel doet" - ik zou beginnen met deze mensen aan te sporen om gewoon mee te doen en Nederland om hoog te werken! :-).

    - BB_Skelril
    Zal toch een verschil zijn of er 20 actieve mensen of 120 actieve mensen zijn he. Of krijg je meer beloning als je community kleiner is?

  9. #79

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    17
    Wereld
    Woestewoud
    de low lvls tellen volgens mij niet mee omdat die het avontuur niet hebben gehad en dus ook niet mee kunnen spelen dus zou rekenen vanaf lvl 26 beittil

  10. #80
    Beittil's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Woerden
    Berichten
    223
    Wereld
    Woestewoud
    Weet natuurlijk niet of dat ook echt zo is, maar dan nog is het natuurlijk niet echt realistisch om mensen mee te gaan rekenen die net aan hun Premiejager voor het eerst gedaan hebben :P

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.