Plaats een Reactie
Pagina 7 van de 16 EersteEerste ... 5 6 7 8 9 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 157

Onderwerp: Het einde der Tijden

  1. #61

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    93
    Wereld
    Woestewoud
    Alles staat of valt met hoe de score wordt berekend. Als een amerikaanse server 10k x het avontuur moet voltooien om op 100% uit te komen en wij maar 300x dan hebben wij wel degelijk een kans.

  2. #62

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roodstaart Bekijk Berichten
    Ik heb eigenlijk nog wel een *comment* aangezien dat er relatief veel servers al volwassen zijn hebben deze een grotere kans om om meer avonturen te spelen; niet alleen door de gemiddelde hogere levels; maar ook door dat er daar al door veel meer spelers betaald is om hun veteranen te hebben!

    Heb net gekeken naar de verschillen voor het avontuur met of zonder veteraan:
    Verliezen zonder veteraan: 1830R + 680B
    Verliezen met veteraan: 530R + 252B



    Ook gezien de levels; het percentage mensen dat hier boven de level 41 is; is hier relatief laag... voor de mensen die dat wel zijn zouden verliezen van 372R + 400B + 80M gelden..... relatief kostbaarder dus.

    Ik vrees dan ook dat de NL server het onderspit al heeft gedolven alvorens we zijn begonnen met dit hele event.....!? Tenzij iedereen natuurlijk ineens in veteranen gaat investeren (tactische zet van BB )
    Noem me een azijn***** maar vrees dat hier toch echt een kern van waarheid inzit.

    Ik heb idd eens gekeken bji wee wee wat de kosten zouden wezen om het avontuur te voltoooien maar dat is voor mij als level 33 speler geen doen, ik spaar en handel al weken om alles een beetje op pijl te krijgen/houden en als ik 1x mee zou doen aan dit avontuur dan ben ik terug bij af en daar pas ik voor, ik investeer genoeg in dit spel want ik vind het een leuk spel maar helaas houd ik me afzijdig in deze...

    Voor een ieder die wel gaat spelen .... succes en zet hem op

    Tevens heb ik nu al 4 van die avonturen en het viel me op dat ze niet verhandelbaar zijn ..... jammer

  3. #63
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    De status is geupdate en kan >>hier<< gevonden worden.

    - BB_Skelril

  4. #64

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    93
    Wereld
    Woestewoud
    mochten we straks de 100% gaan halen, wie gaan dan de beloningen krijgen? Zijn dat alleen degene die het avontuur ten minste 1x hebben voltooid? In mijn gilde zitten namelijk mensen die andere helpen om het avontuur af te krijgen, het zou erg slecht zijn voor de team spirit als die straks geen beloning krijgen.

  5. #65
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Alle mensen die actief zijn op de server zullen de beloning ontvangen, zoals ook staat aangegeven in het topic! :-)

    - BB_Skelril

  6. #66

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    93
    Wereld
    Woestewoud
    OK, dan zal ik actief maar interpreteren als ten minste 1x ingelogd tijdens de periode dat de event loopt.

  7. #67

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    188
    Wereld
    Woestewoud
    Zonde dat het avontuur voor een groot aantal spelers niet te voltooien zal zijn. De verliezen bij dit avontuur zijn zeer hoog als je niet in bezit bent van kruisbogen. En pas vanaf lvl 36 kun je kruisbogen maken. De gigantische hoeveelheden recruiten die verloren gaan zorgt ervoor dat de groep wat net level 26 is geworden alles zullen verliezen omdat ze toch een poging willen doen. Dan bedoel ik niet de mensen die in een gilde zitten, want daar zal wel snel genoeg waarschuwingen de deur zijn uitgegaan. Maar de spelers die op eigen kracht willen spelen gaan het avontuur niet redden. Een gemiste kans of mogelijk verkeerd ingeschaald.

  8. #68
    Beittil's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Woerden
    Berichten
    223
    Wereld
    Woestewoud
    Hoe is de schaalverdeling van dat scorebord eigenlijk bepaald? Ik hoop niet dat het een vast aantal avonturen is dat er voltooid moet worden, want dan kunnen wij het op deze nog relatief jonge server natuurlijk nooit redden tegen al die giganten uit DE/PL.

    Is het wel een beetje verdeeld op basis van server populatie?

  9. #69

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Geerius Bekijk Berichten
    Zonde dat het avontuur voor een groot aantal spelers niet te voltooien zal zijn. De verliezen bij dit avontuur zijn zeer hoog als je niet in bezit bent van kruisbogen. En pas vanaf lvl 36 kun je kruisbogen maken. De gigantische hoeveelheden recruiten die verloren gaan zorgt ervoor dat de groep wat net level 26 is geworden alles zullen verliezen omdat ze toch een poging willen doen. Dan bedoel ik niet de mensen die in een gilde zitten, want daar zal wel snel genoeg waarschuwingen de deur zijn uitgegaan. Maar de spelers die op eigen kracht willen spelen gaan het avontuur niet redden. Een gemiste kans of mogelijk verkeerd ingeschaald.
    Het is ook niet zomaar een avontuur he, t is t eind der tijden! ^^:P

  10. #70
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Beittil,

    Het aantal avonturen dat moet worden voltooid wordt berekend aan de hand van de wereld populatie. We hebben dus wel degelijk een kans. Verder zit de UK ook nog niet zo ver boven ons ;-)

    - BB_Skelril

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.