Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Speelveld freezed

  1. #1

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud

    Speelveld freezed

    Zodra ik op het envelopje van de berichten klik freezed het speelveld. De 'HUD' werkt nog wel, ik kan dus nog uitloggen en naar het forum en de vriendenbalk bedienen. Hetzelfde gebeurd als ik in het handelshuis op de refreshknop klik en daarnaast kan ik geen vrienden toevoegen. Vriendenverzoeken die ik stuur komen aan, maar ik krijg geen berichten van anderen binnen. Of in elk geval kan i dat niet checken want dan freezed alles.

  2. #2

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BossR Bekijk Berichten
    Zodra ik op het envelopje van de berichten klik freezed het speelveld. De 'HUD' werkt nog wel, ik kan dus nog uitloggen en naar het forum en de vriendenbalk bedienen. Hetzelfde gebeurd als ik in het handelshuis op de refreshknop klik en daarnaast kan ik geen vrienden toevoegen. Vriendenverzoeken die ik stuur komen aan, maar ik krijg geen berichten van anderen binnen. Of in elk geval kan i dat niet checken want dan freezed alles.
    Ik heb precies hetzelfde probleem!!

  3. #3

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb nog even verder getest. Mijn vrouw heeft er met haar account ook last van. Het doet zich sowieso voor met Firefox onder Windows 7 en linux (Iceweasel) en Chromium onder linux. Lijkt mij dus niet echt aan OS/browser te liggen. Ik hoop dat dit snel gefixed wordt want ik kan nu de missies waarbij je moet handelen niet uitvoeren. En daardoor niet verder levelen en komen er geen nieuwe missies. Spel is dus onspeelbaar...

  4. #4
    aRPeaR's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Oostvoorne
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Probeer het eens met internet explorer of google chrome en controleer dan of je adobe flash player, adobe shockwave player en java up-to-date zijn.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.