Gesloten Onderwerp
Pagina 5 van de 5 EersteEerste ... 3 4 5
Resultaten 41 tot 47 van de 47

Onderwerp: Missie 'grote bogen' stopt niet

  1. #41

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    Mochten jullie nog steeds problemen ondervinden met deze missie dan wil ik jullie vragen om hier een nieuw ticket voor aan te maken bij het ondersteuningsteam. Deze data kan het ontwikkelaarsteam gebruiken om het probleem beter te verhelpen.

    BB_Skelril
    ik snap jouw punt wel, en jij kunt je werkgever niet zomaar afvallen, maar dat dit al een jaar speelt kan toch gewoon niet, je kunt mensen toch niet eindeloos blijven vragen om een ticket te sturen???

  2. #42
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    GEXTE,

    Het is niet helemaal waar dat het probleem al een jaar speelt. Dit probleem is maanden geleden al opgelost maar is een aantal weken geleden door onbekende redenen teruggekeerd. Inmiddels zijn ook deze problemen voor de meeste spelers opgelost maar zijn er nog een aantal spelers waarbij het probleem blijft terugkeren. Bij een aantal van deze spelers kan dit komen doordat hij/zij gedurende de bug fix niet speelde, maar later wel weer is gaan spelen. Voor een aantal andere spelers is dit niet het geval en bestaat het probleem door andere (voor mij mysterieuze) problemen.

    Voor zover ik op de hoogte ben zijn er verschillende redenen voor het zelfde probleem wat het lastiger maakt om het op te lossen voor de groep spelers die hier nog last van hebben. Helaas is het opnieuw implementeren van de bug fix niet zomaar mogelijk gezien hierbij, naast het feit dat het verschillende problemen zijn, ook veel database werk aan te pas komt wat fout kan gaan waardoor er nog grotere problemen kunnen ontstaan.

    Ik heb helaas geen verdere informatie over dit probleem maar zal het deze week met een aantal van mijn collega's bespreken.

    BB_Skelril
    Laatst gewijzigd door BB_Skelril; 20-11-13 om 08:28.

  3. #43
    s-andman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    164
    Wereld
    Woestewoud
    Hier is de bug ook nog steeds aktief.
    Het enige wat me hier dan ook niet helemaal waar in lijkt, is dat de bug maanden geleden al is op gelost, gezien die er nog steeds.
    Laatst gewijzigd door s-andman; 20-11-13 om 10:42.

  4. #44
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    S-andman,

    Het is spijtig dat het probleem nog steeds bij een aantal spelers bestaat. Zoals ik in mijn vorige post ook al heb aangegeven verschilt de oorzaak per speler wat het lastig maakt om het probleem te verhelpen. Ik zal proberen deze week wat extra informatie te verkrijgen, maar ik kan niets beloven.

    BB_Skelril

  5. #45

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    46
    Wereld
    Woestewoud
    -message deleted by Buuffie71-
    Laatst gewijzigd door Buuffie71; 09-12-13 om 13:35.

  6. #46
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Tijdens het onderhoud van 11 december zullen we een script draaien waardoor de problemen met de grote bogen missie zullen worden verholpen. Mochten er na het onderhoud nog spelers zijn die last ondervinden van de bug dan wil ik jullie vragen om er hier melding van te maken.

    BB_Skelril

  7. #47
    s-andman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    164
    Wereld
    Woestewoud
    Gezien ik er ook genoeg over geklaagd heb.
    Wil ik bij deze ook mijn dank betonen en tevens melden dat die hier inderdaad is op gelost.

Gesloten Onderwerp

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.