Gesloten Onderwerp
Pagina 4 van de 5 EersteEerste ... 2 3 4 5 LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 47

Onderwerp: Missie 'grote bogen' stopt niet

  1. #31
    s-andman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    164
    Wereld
    Woestewoud
    Goed we zijn weer een onderhoudt verder.

    We hebben nog steeds de bug.
    We hebben nog steeds geen antwoord van support '

    Echt helemaal top support, bedankt voor het verpesten van het spel en event

    Ik heb in me leven toch heel wat spellen gespeeld maar echt voor deze handelswijze heb ik geen eens woorden spijt meer.
    Laatst gewijzigd door s-andman; 23-10-13 om 13:08.

  2. #32
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    S-andman,

    Zoals al meerdere keren is aangegeven zijn onze ontwikkelaars nog steeds bezig het met vinden van een bug. Je kunt begrijpen dat met de golem bug de ontwikkelaars hier uiteraard druk mee bezig moesten en ze waarschijnlijk geen tijd hebben gehad deze week om de missie bug verder te bekijken. Zoals het ondersteuningsteam ook heeft aangegeven zul je meer informatie krijgen zodra deze informatie beschikbaar is.

    Houd er rekening mee dat het ondersteuningsteam niets aan bugs kunnen doen, enkel onze ontwikkelaars kunnen technische problemen verhelpen.

    BB_Skelril

  3. #33
    s-andman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    164
    Wereld
    Woestewoud
    Skelril.

    Meerdere keren is in dit geval 1x door u persoontje zelf via een fluister die overigens gewaardeerd werd.
    Wat ik post gaat dan ook niet over BB.

    Ik weet dat je door zou geven ze mij op de hoogte houden.
    Helaas blijjkt dan dat ze jouw persoontje net zo serieus nemen als mij.
    maar fijn.
    Laatst gewijzigd door s-andman; 23-10-13 om 15:02.

  4. #34
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    S-andman,

    Er is momenteel geen verdere informatie over het probleem, het ondersteuningsteam heeft dus ook niets te melden op het moment. Zodra ze meer informatie hebben dan zullen ze dit, zoals ik je eerder al heb verteld, gewoon op de hoogte houden. Enkel is dit onmogelijk als er geen informatie is.

    BB_Skelril

  5. #35
    loempia's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    Belachelijk dat ze zoiets niet kunnen oplossen, het speelt nu al een hele tijd, Zo jagen ze veel mensen weg met het geweldige support met de standaard antwoorden. Respect voor je sand dat je elke dag nog inlogt met zo'n bug, 99% van de andere mensen zouden allang weg gelopen zijn.

  6. #36

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    46
    Wereld
    Woestewoud
    Update: na al die tijd nog steeds geen oplossing. Dit loopt al langer dan 2 maanden!!!

    Wat mij betreft toch wel een groot falen van TSO.
    Laatst gewijzigd door Buuffie71; 18-11-13 om 22:24.

  7. #37

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Buuffie71 Bekijk Berichten
    Update: na al die tijd nog steeds geen oplossing. Dit loopt al langer dan 2 maanden!!!

    Wat mij betreft toch wel een groot falen van TSO.
    grappig dat je dat zegt
    2 maanden is lichtelijk overdreven... wat dacht je er van als ik je vertel dat die bug al bijna een jaar bestaat: zie hier volgens mij is er toen voor het eerst melding gemaakt (5 december 2012) van deze bug hier op de forums, dus waarschijnlijk bestaat hij zelfs al langer
    het grappige is ook dat er op/bij dat originele thread nooit een reactie is geweest... al was het maar gewoon een reactie dat de bug bekend is en dat ze er nix om geven en dat je er maar mee moet leren leven

    een jaar is nix, het oplossen van bugs is ook lastig en gaat nou eenmaal wat tijd in zitten
    BB maakt liever een nieuwe verzamelobjecten update of iets dergelijks

  8. #38

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud
    Nog steeds niet opgelost.

    Ronduit belachelijk.

  9. #39

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud
    Dit is idd nog altijd bezig.

    Dit is te zot voor woorden.

    Mij moet je niet vertellen dat ze niet kunnen de gebruikers updaten die de missie reeds gedaan hebben.
    Of zet de missie voor hee lde server weer open en laat iedereen 40 ep verdienen.

  10. #40
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Mochten jullie nog steeds problemen ondervinden met deze missie dan wil ik jullie vragen om hier een nieuw ticket voor aan te maken bij het ondersteuningsteam. Deze data kan het ontwikkelaarsteam gebruiken om het probleem beter te verhelpen.

    BB_Skelril

Gesloten Onderwerp

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.