Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 13

Onderwerp: kan niet inloggen

Ingeschreven
    Nov 2012
    Wereld
    Woestewoud

kan niet inloggen

beste mensen ik probeer al een poosje in te loggen maar dat wil niet lukken ik kom wel ingelogt maar als ik dan op nu spelen druk dan geef hij een scherm weer dat de verbinding verbroken is?

is er nog onderhoud aan de gang?

ik log in via een facebook account (ik kom wel ingelogt maar start het spel niet!)

ThomCube's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Woestewoud, Eiland 0, sector 1, daar in het grote gebouw
    Wereld
    Woestewoud
    ditto.

Geef het nog eventjes. Onderhoud zou pas net zijn afgerond...

Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Ook niet, en nog steeds geen mogelijkheid om het spel te starten. Onderhoud zou anderhalf uur af moeten zijn.

Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    blijven proberen tot het geluk aan jou zijde is. Ondervond hetzelfde door de piek die de server op t moment ervaart, maar ben er inmiddels.

Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Dit kan toch niet waar zijn? Moet ik me nou zometeen uit pure frustratie gewoon met mijn werk bezighouden???

Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Nou, helemaal niets. Enne... krijg geen enkele reactie na de knop "Nu spelen". Nog niet eens een wachtrij!

Ingeschreven
    Nov 2012
    Wereld
    Woestewoud
    ik kon vanochtend prima inloggen,, duurde wat langer, maar lukte allemaal wel, nou kreeg ik een foutmelding toen ik ingelogd was, werd uit de game gekicked, en daarna alleen maar een wit scherm asl ik probeer in te loggen, heb al cookies verwijderd en zo, maar blijft een wit scherm (geen sneeuw )

Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    De boel ligt weer plat lijkt het op....

Ingeschreven
    Nov 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Helaas, een gemiste kans. Ook ik kan niet in het spel komen. Inloggen lukt dus wel maar dan. Maar het valt nog mee... de UK-site is helemaal niet bereikbaar. Lijkt dus een algemeen probleem.

ToYoSoFt's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Ook hier wit scherm en niet in te loggen zal wel een server probleem zijn , maar weer even geduld hebben

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten