Plaats een Reactie
Pagina 4 van de 6 EersteEerste ... 2 3 4 5 6 LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 60

Onderwerp: Kerstmis update - 12.05.2012

Ingeschreven
    Dec 2012
    Wereld
    Woestewoud
    ik kan niet meer in het spel komen krijg blanco pagina wat moet ik doen??

groetjes mathijs

Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    leuk die update nu kom ik er helemaal niet meer in ;(

Ingeschreven
    Nov 2012
    Wereld
    Woestewoud
    beste

ik wil even melden dat het niet meer mogelijk is om online te komen. had vanmorgen al problemen met het toe voegen van spullen op burgemeesterhuis en het plaatsen van bufs.
    dus voor mij is het helaas niet laat de kerst maar komen lol.

groet

Miss-Kitty's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Heel erg leuk bedacht!!!

Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Het klopt dat jullie nog geen pakketje met sneeuw hebben ontvangen, deze zullen jullie zo snel mogelijk ontvangen.

- BB_Skelril

alouette's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    BB,

Heb ergens gelezen dat met een aantal cadeautjes krijgt via ingame mail. Wordt deze als nog naar je mail adres gestuurd of komt deze via mail in TSO binnen.

Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Helaas ook hier geen avontuur gezien.... wel leuk die 10 cadeau`tjes maar schiet niet echt op; op deze manier

Ook de sneeuw uit de shop: Te koop voor: 50 pakjes is een ripp-of in mijn ogen; het eiland ziet er totaal niet uit met de sneeuw; en je kunt maar moeilijk je gebouwen onderscheiden dus maar snel een zonnetje eroverheen gegooid.... weggegooide pakjes dus (wees gewaarschuwd mensen).

Qua gebouwen; jagershut & recycler; leuk eerlijk is eerlijk; vooral de prijs van de recycler is meer dan schappelijk!

Ingeschreven
    Jun 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Het avontuur zal men ontvangen na het voltooien van een bepaalde dagelijkse missie, iedereen zal het dus uiteindelijk krijgen, alleen kan het voor sommige mensen wat langer duren.

- BB_Skelril

Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Ik neem aan dat dit event t/m kerst duurt, maar tot wanneer blijft alles te koop met de geschenken bij de handelaar?

Ingeschreven
    Jun 2012
    Wereld
    Woestewoud
    We hebben op dit moment nog geen datum voor wanneer het evenement van de server wordt verwijderd, zodra we een datum hebben zullen we dit aankondigen.

- BB_Skelril

Plaats een Reactie

Forum Rechten