ik kan niet meer in het spel komen krijg blanco pagina wat moet ik doen??
groetjes mathijs
ik kan niet meer in het spel komen krijg blanco pagina wat moet ik doen??
groetjes mathijs
leuk die update nu kom ik er helemaal niet meer in ;(
beste
ik wil even melden dat het niet meer mogelijk is om online te komen. had vanmorgen al problemen met het toe voegen van spullen op burgemeesterhuis en het plaatsen van bufs.
dus voor mij is het helaas niet laat de kerst maar komen lol.
groet
Het klopt dat jullie nog geen pakketje met sneeuw hebben ontvangen, deze zullen jullie zo snel mogelijk ontvangen.
- BB_Skelril
Volg ons opTwitter en
Facebook.
Handleidingen & strategieën | Veel gestelde vragen | Beginners Handleiding
Hulp nodig? Neem contact op met het ondersteuningsteam.
BB,
Heb ergens gelezen dat met een aantal cadeautjes krijgt via ingame mail. Wordt deze als nog naar je mail adres gestuurd of komt deze via mail in TSO binnen.
Helaas ook hier geen avontuur gezien.... wel leuk die 10 cadeau`tjes maar schiet niet echt op; op deze manier
Ook de sneeuw uit de shop: Te koop voor: 50 pakjes is een ripp-of in mijn ogen; het eiland ziet er totaal niet uit met de sneeuw; en je kunt maar moeilijk je gebouwen onderscheiden dus maar snel een zonnetje eroverheen gegooid.... weggegooide pakjes dus (wees gewaarschuwd mensen).
Qua gebouwen; jagershut & recycler; leuk eerlijk is eerlijk; vooral de prijs van de recycler is meer dan schappelijk!
Het avontuur zal men ontvangen na het voltooien van een bepaalde dagelijkse missie, iedereen zal het dus uiteindelijk krijgen, alleen kan het voor sommige mensen wat langer duren.
- BB_Skelril
Volg ons opTwitter en
Facebook.
Ik neem aan dat dit event t/m kerst duurt, maar tot wanneer blijft alles te koop met de geschenken bij de handelaar?
We hebben op dit moment nog geen datum voor wanneer het evenement van de server wordt verwijderd, zodra we een datum hebben zullen we dit aankondigen.
- BB_Skelril
Volg ons opTwitter en
Facebook.