Plaats een Reactie
Pagina 6 van de 6 EersteEerste ... 4 5 6
Resultaten 51 tot 60 van de 60

Onderwerp: Kerstmis update - 12.05.2012

  1. #51
    TheDutchman's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    138
    Wereld
    Woestewoud
    Hoeveel kado's moet een ontdekkings reiziger mee terug nemen. Die van mij komen net terug na 2 dagen zoeken, en ze hebben allen 1 kado. betekend dit dat je ze bij de kortere zoektochten niet altijd krijgt? of zouden het er wel meer moeten zijn?

    Dacht dat het vorig jaar zo was verdeeld dat het niet uitmaakte of je 8x 6 uur ging zoeken of 1 keer 2 dagen het aantal kado's was toen gelijk.

    Zou handig zijn om te weten anders ga ik ze maar iedere 6 or 12 uur wegsturen ipv 2 dagen.

  2. #52

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    93
    Wereld
    Woestewoud
    De kerst is bijna hier, wanneer ga ik mijn kerstavontuur eens een keer krijgen?

  3. #53

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    188
    Wereld
    Woestewoud
    Je kerstavontuur krijg je via een dagelijkse kerstmissie. Het avontuur verschijnt schijnbaar vrij random. Ik heb het avontuur ondertussen al 2x gehad. Voor de rest maakt het niet uit als je niet extra EP wilt hebben. De meeste dagelijkse kerstmissies kosten minder grondstoffen om te voltooien dan het avontuur. Alleen is de beloning bij het avontuur ook slechts 10 pakjes.

  4. #54
    Zixxi's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Heel leuk gedaan die eventen! Op deze manier gaat het spel ook niet snel vervelen. En ik kijk ook vol verwachting naar wat er nog gaat komen, ben heel benieuwd naar de talent punten en de pvp. Voor de rest niet zo zeuren mensen als er iets is wordt het behoorlijk vlot verholpen en vergeet niet het is een Beta!

  5. #55

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    Wat betekent `verwijderingsfase`?

  6. #56

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Demavahi Bekijk Berichten
    Wat betekent `verwijderingsfase`?
    -eerste verwijder fase krijg je t avontuur niet meer en kan m geloof ik ook niet meer spelen (niet spelen weet ik niet 100% zeker), de dagelijkse kerstmissies voro kado's stoppen, maar de winkel blijft het kerstgedeelte nog hebben.
    -tweede verwijder fase dan kan je ook niets meer in de shop halen met je kado's.

  7. #57

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Feedback: als het Handelshuis wordt geopend, dan moet je vaak de REFRESH knop aanklikken. Lijkt mij volstrekt overbodig: laat het openen van het HH meteen REFRESH zijn...?

  8. #58

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    ik vind dit een hele goede suggestie van je freehansje! Zou zeggen van plaats m daar en ik teken gelijk!

  9. #59
    elhannibal
    door omstandigheden een tijdje niet gespeeld en nu ik weer speel de sneeuw gebruikt.Hoe kan ik nu nog aan een zonnevlam komen om de sneeuw te doen verdwijnen???
    Alvast dank voor het antwoord

  10. #60

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    188
    Wereld
    Woestewoud
    Je kunt geen zonnevlam meer kopen. Je zult dus moeten wachten totdat de sneeuw vanzelf verdwijnt.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.