Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 3 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 26

Onderwerp: Meer opties voor gildemunten?

  1. #1
    Beittil's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Woerden
    Berichten
    223
    Wereld
    Woestewoud

    Meer opties voor gildemunten?

    Is het nog de bedoeling dat er in de toekomst meer opties komen voor items die je aan kunt schaffen met gildemunten? Zo ja, wat kunnen we dan verwachten?

    De mogelijkheden voor het uitgeven zijn op dit moment nogal wat beperkt, er zitten leuke items tussen:
    - Geroosterde eend
    - Piero's kom met pasta
    - Guitige geoloog

    Maar ook minder leuke (dit is mijn persoonlijke mening overigens)
    - 500 marmer voor 100 munten -> nauwelijks relevant als je eenmaal lv35+ bent zo'n beetje.
    - 4x boerderij output gedurende 16u voor 600 munten -> niet relevant als je gewoon je tarweproductie op orde hebt
    - pirateneiland avontuur voor 2000 munten -> is (veel) goedkoper aan te komen via andere methode's

    Maargoed, de huidige opties terzijde, waarom is er niet meer? Waarom wel Pirateneiland, maar niet andere avonturen (Moerasheks, Duistere Priesters, Te Paard, etc). Waarom wel een Guitige Geoloog maar bijvoorbeeld niet een Wilde Verkenner of bijvoorbeeld een Geharde Generaal?

    Uitgaande van de huidige prijs van de Guitige Geoloog (4000 muntjes of 300 edelsteentjes), wat dus 13,3 muntjes per edelsteen is zou je de Wilde verkenner ook kunnen toevoegen voor bijv 13.000 muntjes (afgerond naar beneden) of een Geharde Generaal voor 16.500 muntjes (afgerond naar beneden)!

    Het vergaren van edelsteentjes is een vrij traag process. Veel mensen zijn niet in staat om 7 dagen achter elkaar online te komen voor de beloning van 45 edelsteentjes en tegenwoordig krijg je ze pas bij het halen van een nieuw niveau zodra je lv40 wordt. Dus tenzij een speler zijn portomonee trekt gaat het niet zo hard Dus dat je nu gildemuntjes kunt gebruiken als alternatief om toch aan speciale dingen te komen is leuk, maar als je A zegt moet je ook B zeggen. Dus waarom wel de ene unit, maar niet de andere!

    Anyway, dit is maar één gedachten over het uitbreiden van de mogelijkheden. De spelers kunnen vast nog wel met meer interessante opties op de proppen komen voor het uitgeven van de nieuwe gildemuntjes!

  2. #2
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb op het moment geen informatie over mogelijke uitbreidingen, maar ik ga er vanuit dat dit zeker de bedoeling is. Ik geef feedback altijd door, en zal ook dit door geven. Verder zal ik proberen informatie te krijgen over de mogelijke uitbreiding hier van, en het laten weten als er meer bekend is.

    - BB_Skelril
    Laatst gewijzigd door BB_Skelril; 03-12-12 om 12:44.

  3. #3

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    waarom niet alles wat je voor gold coins kunt kopen terugrekenen naar gilde munten ( alles op maat want gilde muntjes zijn makkelijker aan te komen )

    Ze mogen zelfs wat duurder uit pakken ( Immers ze zijn makkelijker te verkrijgen )

  4. #4
    Beittil's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Woerden
    Berichten
    223
    Wereld
    Woestewoud
    Bedoel je nou niet alles wat je voor edelstenen kunt kopen? Want voor muntjes is nagenoeg ALLES wat verhandelbaar is in het spel

    Je zou bijvoorbeeld een Veteraan wel kunnen doen voor gildemunten, maar dan zouden voor so absurd veel muntjes moeten gaan dat je eerst je halve eiland moet volbouwen met pakhuizen om het uberhaupt mogelijk te maken

    Als we uitgaan van mijn eerdere vergelijking (Guitige Geoloog - 4000 gilde munten/300 edelstenen - 13,3:1 verhouding) dan krijg je voor de Veteraan:
    4.999 * 13,3 = 66.653,3 gildemunten, voor het gemak dan maar even af te ronden naar 67.000 gildemuntjes.

    Of ook leuk, de edelsteenpunt/onuitputbare kopermijn:
    20.000 * 13,3 = 266.000 gildemunten

    Het is wel leuk om die dingen aan de gildemunten toe te voegen, maar niet echt realistisch

  5. #5
    Beittil's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Woerden
    Berichten
    223
    Wereld
    Woestewoud
    Er zou dan trouwens wel één enkele verhouding moeten komen waarmee je de balans tussen gildemunten en edelstenen definieert denk ik, er zijn nu twee items te koop voor gildemunten die ook met edelstenen te koop zijn.

    Guitige Geoloog, 4000 gildemuntjes OF 300 edelstenen.
    (Verborgen) marmer, 100 gildemuntjes OF 625 edelstenen (voor 500 marmer).

    Iets doet me trouwens vermoeden dat het eigenlijk de bedoeling had moeten zijn dat het marmer 1000 gildemuntjes zou moeten kosten (verhouding 1.6:1), op deze manier gaat uiteraard helemaal NOOIT meer iemand moeite doen om marmer te kopen via de edelstenen. Iedereen kan nu, zo'n beetje na iedere gildemissie wel 500 marmer kopen nu.

    Bij de eerste heb je dus een verhouding van 13.3:1, bij de andere en verhouding van 0.16:1. Dat is dus een beetje scheef zeg maar Nu is marmer kopen voor edelstenen (imho) echte absurd duur voor wat je ervoor krijgt, maar dat terzijde. Om in dit geval prijzen om te rekenen moet je dus gewoon 1 vaste verhouding aanhouden!
    Laatst gewijzigd door Beittil; 03-12-12 om 15:06.

  6. #6
    ghosttown6's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    40
    Wereld
    Woestewoud
    misschien een idee om mensen een en ander te laten posten wat zij voor gildemunten zouden willen kunnen kopen , bv dichtgezaait graanveld of tropisch hout bijvoorbeeld

  7. #7
    Halandinh's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    180
    Wereld
    Woestewoud
    Ik zie juist, dat het aantal nu juist beperkt is, dat dit in de toekomst zeker gaat veranderen. En inderdaad, dat je verschillende avonturen kunt gaan kopen. Het zou nóg leuker worden, dat er nieuwe avonturen komen, die je júist alleen kunt kopen met gildemunten. Zo moedig je ook de gilden aan. Misschien is het voor het kerstevent te kort dag, om het aantal dingen uit te breiden, maar ik verwacht dat wel met het Paasevent.

    Komt er ook een carnavalsevent???? #durftevragen

  8. #8
    wee_man's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    randstad
    Berichten
    411
    Wereld
    Woestewoud
    Op het testforum is een topic over de gilde munten beloningen, ik zal de link plaatsen van een reaktie op de feedback hierover.

    http://forum.tsotesting.com/threads/...ll=1#post14031

  9. #9
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Ghosttown6, feedback is altijd welkom, en ik wil jullie dan ook vragen om dat soort ideeën gewoon hier te posten, hoe meer hoe beter, dan kan ik er ook werk van maken! ;-)

    - BB_Skelril

  10. #10
    Oranje-Nassau's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    Heh, misschien op de verkeerde plek gesteld, maar hoe krijg je eigenlijk gildemunten?
    Qua patet orbis

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.