Gesloten Onderwerp
Pagina 2 van de 3 EersteEerste 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 26

Onderwerp: Meer opties voor gildemunten?

  1. #11

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    188
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oranje-Nassau Bekijk Berichten
    Heh, misschien op de verkeerde plek gesteld, maar hoe krijg je eigenlijk gildemunten?
    Je kunt gilde-munten krijgen door de gilde-missies te voltooien. Zoals de naam al zegt moet je hiervoor wel lid zijn van een gilde. Ik weet niet vanaf welk niveau je aan de gilde-missies kunt meedoen.

  2. #12

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    17
    Wereld
    Woestewoud
    ik vind een extra optie om graniet te kunnen bemachtigen voor gildemunten wel een idee!

  3. #13
    Halandinh's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    180
    Wereld
    Woestewoud
    nou, of een ''ding'' of iets, waarbij je je gebouwtje kan buffen. Maar niet zomaar buffen, je krijgt het niet dubbel of driedubbel, maar alle leden uit je gilde. Alsof je dus zeg maar een rondje geeft in een kroeg. Je produceert dan letterlijk gedurende x-periode voor je gilde.

  4. #14
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Gildemunten kun je krijgen dmv gildemissies te voltooien. Je moet hiervoor dus in een gilde zitten, en de gehele gilde zal de missies moeten voltooien.

    - BB_Skelril

  5. #15

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    Gilde munten krijg je enkel als je in een gilde zit, als je in een gilde zit (met minimaal 10 spelers dacht ik) kan je door missies uit te voeren die in je missieboek staan bij onderdeel 'gildemissie' een aantal gildemunten (hangt af van je level) krijgen.
    Wat ik nog wil toevoegen als feedback, het systeem is veel beter omdat je je eigen missie voltooid en er niet veel voor krijgt (7 en ben lv34) maar als je met een heel team voltooid in je gilde krijg je veel meer munten dus gewoon door het samen te voltooien (49 munten voor mij dus). Samen is dit nu dan 56 gildemunten per missie en dit is veel beter dan eerder toen je alleen een paar ep kreeg voor het voltooien van de missie met zijn allen.
    Laatst gewijzigd door King1; 05-01-13 om 10:20.

  6. #16
    Halandinh's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    180
    Wereld
    Woestewoud
    Als je je gilde verlaat, krijg je ook nog de gilde munten van de lopende missien waar het gilde mee bezig was op het moment dat je je gilde verlaat. Hoe ik dat weet? Uit eigen ervaring

  7. #17

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    zou het ook mogelijk zijn om bepaalde gebouwen te kunnen kopen met gildemuntjes (watermolen en graansilo bvb) ? zou zelf graag recyclefabriek zien maar ben bang dat die de dingen uit balans brengt

  8. #18
    Roppe's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    44
    Wereld
    Woestewoud
    zou leuk zijn als je bouw vergunningen kunt kopen, per 2 met een max van 10 vergunningen, uitgaande van het rekenvoorbeeld uit post 1 (13,3 gildemunten per diamant) zou een set van 2 vergunningen dan ((650 : 10 x 2) x 13,3) 1729 gildemunten kosten

  9. #19

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    36
    Wereld
    Woestewoud
    Uitbreiding van gilde markt maakt het aantrekkelijker om actief te blijven deelnemen aan de gilde missies. Meeste gaan nu voor de geoloog maar dat duurt sowieso nog wel ff... pas daarna gaan mensen voor het marmer of de pasta. En in het geval van het marmer heb je er niets zoveel aan.
    [FDNL] PasMaNNi, Clan/Guild Leader of The Flying Dutchmen (www.fdnl.nl)

  10. #20

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    188
    Wereld
    Woestewoud
    Het moet ook niet te makkelijk zijn om dingen die je normaal met diamanten koopt te kunnen verkrijgen via missies. Dat zou de balans van het spel (en de inkomsten voor BB) niet ten goede komen.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.