Gesloten Onderwerp
Pagina 3 van de 3 EersteEerste 1 2 3
Resultaten 21 tot 26 van de 26

Onderwerp: Meer opties voor gildemunten?

  1. #21
    Beittil's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Woerden
    Berichten
    223
    Wereld
    Woestewoud
    Sommige dingen die ook met edelstenen te koop zijn moet niet zo'n probleem zijn als het ook met gildemunten kan (grondstoffen, afzetting vullers, etc). Duurdere items zouden ook wel moeten kunnen, maar dan moet je imho wel diepe zakken hebben!

    Zoals ik eerder nog zei zou een generaal er ook bij kunnen, maar wat dat betreft denk ik dat het toch beter is als dergelijke items gewoon bij edelstenen blijven.

    Meer buffs, avonturen en misschien gebouwaktes! Dat zie ik als perfecte toevoegingen voor het besteden van gildemunten.

  2. #22
    Roppe's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    44
    Wereld
    Woestewoud
    een normale generaal voor gildemunten, laat de geharde maar voor diamanten of events

  3. #23
    ghosttown6's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    40
    Wereld
    Woestewoud
    een hele leuke optie zou een granietmijn zijn ,voor 20 tot 25000 munten max 1. door het hele wetenschaps systeem komt de druk op graniet wel erg zwaar te liggen

  4. #24

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    friesland
    Berichten
    75
    Wereld
    Woestewoud
    ben het erg met ghosttown6 eens, altijd maar chroninsch graniet te kort en nu helemaal! heb nu 4 missies en daar moet ik zo'n 13000 graniet voor hebben hahaha not funny!!!

  5. #25
    Cloduar73's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    21
    Wereld
    Woestewoud
    De opties met gildemunten vallen toch wéér tegen, kun je maar 1 silo aanschaffen, WTF...
    Vae Victis!

  6. #26

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    126
    Wereld
    Woestewoud
    De gildemarkt wordt tegenwoordig met enige regelmaat aangepast.
    Dus dit topic is overbodig geworden.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.