Gesloten Onderwerp
Pagina 4 van de 5 EersteEerste ... 2 3 4 5 LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 48

Onderwerp: samen voegenva de zelfde grondstoffen in ster menu

  1. #31
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    ZoreanderNL,

    Er waren een aantal prestatieproblemen met deze functie die effect hadden op de spelwereld, maar de functie staat nog steeds in de planning.

    BB_Skelril

  2. #32

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    De verbetering van grondstoffen direct in het magazijn plaatsen is geweldig. Het scheelt al een heleboel werk om het stermenu overzichtelijk te houden, maar het kunnen stapelen van overige grondstoffen is voor mij nog echt een gemis. Kom om in de verbeteringen, zoals toverdrankjes, chocoladekonijnen e.d. Deze komen praktisch altijd per 1, zeker die je maakt van de voorwerpen. Deze verbeteringen kunnen stapelen zou zo fijn zijn.

  3. #33

    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Vlaanderen
    Berichten
    67
    Wereld
    Woestewoud
    voor de grondstoffen lijkt me het inderdaad een leuk idee om het te kunnen samen voegen.
    Wat settlers betreft hou ik het altijd op 250 per keer en die kunnen best appart blijven

  4. #34

    Ingeschreven
    Jun 2014
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Graag gewoon alles samen voegen in je ster menu nu moet je soms zoveel zoeken naar dingen omdat je ster menu helemaal vol staat. het volgende voordeel is dat je het dan mogelijk maakt dingen te verkopen die groter zijn dan je pakhuis capaciteit.

  5. #35

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    ik heb er weinig last van, vind het wel geinig, heb iets van 3000 icoontjes in mijn stermenu

    dat voordeel van dat je dingen grotere dan je pakhuis kan verkopen..... meer pakhuizen zetten. Je moet toch IETS aan grotere pakhuizen hebben.

  6. #36
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb er ook geen last van. Maak veel dingen gewoon op of geef ze weg. Mijn max opslag is altijd behoorlijk groot geweest, dus ik heb nooit grondstoffen in mijn stermenu gehad. Wel een voorraad Settlers. Ook nooit de truc nodig gehad om spullen tijdelijk "te stallen".

    3000 icoontjes Erwin? Dat zou ik nou niks vinden.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  7. #37
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Last is een beetje veel gezegd, maar heb nu eindeloze rijtjes broodje kaas en de rijtjes gistversnellers, vogelverschrikkers, oogstritueel en citroenthee (heb niet eens een dorpsschool) groeien ook dagelijks. Kunnen stapelen zou wel prettig zijn.
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  8. #38

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    55
    Wereld
    Woestewoud
    Toevallig net over gehad in gilde. Zou toch wel lekker zijn dat alle zelfde soort grondstoffen in 1 vakje worden gezet. Ik heb nu 40/50 marmer vakjes met elk 50/100/200 etc etc. Uur bezig om niet alleen deze maar ook van alle andere grondstoffen in pakhuis te gooien en vervolgens als 1 in menu te zetten. Lijkt mij toch niet zo lastig om dat in het spel aan te passen?

  9. #39
    Walov's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Holland
    Berichten
    313
    Wereld
    Woestewoud
    Lijkt me een heel goed idee maar dan alleen voor de items die toch in de ster blijven staan. De rest ruim ik toch op.

  10. #40

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    24
    Wereld
    Woestewoud

    suggestie

    In stermenu staan een hele 'waslijst' van DEZELFDE items(avo's en bufs) NAAST MEKAAR.
    Mijn vraag ; is het niet mogelijk van die zelfde items in 1 icoon te zetten(dus 'op mekaar', zoals bijvoorbeeld; 1 icoon met cijfer 5 op, i.p.v. 5 iconen naast mekaar met cijfer 1 erop), met een cijferaantal op dat icoon ?

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.