Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 5 1 2 3 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 48

Onderwerp: samen voegenva de zelfde grondstoffen in ster menu

  1. #1

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    10
    Wereld
    Woestewoud

    samen voegenva de zelfde grondstoffen in ster menu

    is het een idee om grondstoffen te kunnen samen voegen zo dat niet het hele stermenu er mee vol staat met bijvoorbeeld 20 pakjes marmer van verschillende missies maar dat je daar gewoon 1 pak van kan maken (de ene boven de andere zetten zodat ze samen 1 worden)zo dat je een beter overzicht heb wat je er in hebt staan

  2. #2
    aRPeaR's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Oostvoorne
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Je kunt ook je pakhuis voorraad marmer op handel zetten tegen een belachelijke prijs, dan alle pakketjes marmer in je stermenu in je pakhuis plaatsen, dan als de handel verlopen is en omdat niemand tegen die prijs gekocht heeft, krijg je alles terug en wat niet in je pakhuis past komt als 1 pakket in je stermenu.

  3. #3

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    31
    Wereld
    Woestewoud
    lijkt mij wel overzichtelijk als alles van hetzelfde in een vakje komt, maar daarnaast lijkt het me ook handig als je zelf je stacks kleiner op kan delen, zodat je bijv je mandjes per stuk kunt ruilen of verkopen in plaats van de hele stack die je in een keer gemaakt hebt erop moet zetten

  4. #4
    Halandinh's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    180
    Wereld
    Woestewoud
    Het staat nu toch al bij elkaar?

  5. #5

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    10
    Wereld
    Woestewoud
    Daar komen dus die belachelijke prijzen vandaan

  6. #6
    Halandinh's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    180
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roland Bekijk Berichten
    Daar komen dus die belachelijke prijzen vandaan
    Verklaar je nader? Waar heb je het over?

  7. #7
    Beittil's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Woerden
    Berichten
    223
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aRPeaR Bekijk Berichten
    Je kunt ook je pakhuis voorraad marmer op handel zetten tegen een belachelijke prijs, dan alle pakketjes marmer in je stermenu in je pakhuis plaatsen, dan als de handel verlopen is en omdat niemand tegen die prijs gekocht heeft, krijg je alles terug en wat niet in je pakhuis past komt als 1 pakket in je stermenu.
    @Halandinh, Roland refereert aan het bovenstaande!

  8. #8
    Halandinh's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    180
    Wereld
    Woestewoud
    Ah so.... Goed, nu heb ik dat zelf ook met settlertjes, maar kies daar zeer bewust voor, overigens. Zo maak ik dagelijks minimaal 10 pakketjes van 25 settlertjes. Als ik dan tijdens avonturen legers verlies, is niet in een keer mijn bewonerslimiet bereikt en zou het zomaar kunnen zijn, dat ik toch nog gratis settlertjes kan krijgen.

  9. #9
    Beittil's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Woerden
    Berichten
    223
    Wereld
    Woestewoud
    Mjah, daar stap je later vanzelf wel vanaf hoor :P

    Dan maak je settlers per 100 of meer en dan doe je gewoon een paar gevechten achter elkaar eer je teruggaat naar huis om nieuwe R te maken

  10. #10
    Halandinh's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    180
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beittil Bekijk Berichten
    Mjah, daar stap je later vanzelf wel vanaf hoor :P

    Dan maak je settlers per 100 of meer en dan doe je gewoon een paar gevechten achter elkaar eer je teruggaat naar huis om nieuwe R te maken

    Oh, maar dat doe ik nu al. Mijn stermenu zit nu toch al vol, omdat ik nooit iets naar het gemeentehuis breng op muntjes en (belangrijke) wapens na. En inderdaad, het aanbieden voor te veel, om te sparen in mijn stermenu...... Ik zal kijken hoe lang ik het volhoud om het per 25 te maken. Stermenu is aardig groot, 600-1000 settlertjes, 5000 stenen, 4000 hardhout, 5000 marmer, 1000 graniet, hardhout of wat dan ook.... Het is een handig appeltje voor de dorst.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.