Gesloten Onderwerp
Pagina 3 van de 5 EersteEerste 1 2 3 4 5 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 48

Onderwerp: samen voegenva de zelfde grondstoffen in ster menu

  1. #21

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    95
    Wereld
    Woestewoud

    Spelsuggestie, Stermenu voorwerpen stapelen per soort

    Hey mensen,

    Bij veel mensen zal het vast opvallen dat hun stermenu potvol staat met allerlei grondstoffen en voorwerpen, en hoe langer je speelt, hoe erger meestal de ellende.
    De laatste tijd viel bij mij op dat bij verschillende items nu plotseling aantallen vermeld staan zoals bij de verbeteringen, ook zijn we al getuigen geweest dat het al mogelijk is deze dingen te stapelen omdat we stapels van 2 of 4 verbeteringen van de advent kalender kregen dus de techniek is er al, en we kunnen deze ook per aantallen in de handel aanbieden, dus dat kan ook.

    Het zou verschrikkelijk mooi zijn als we ster menu items konden opstapelen zoals verbeteringen, afzettingen, grondstoffen en meer en deze ook in aantallen op de handel zouden kunnen aanbieden en of vragen.
    Dit is gewoon 2 vliegen in 1 klap (nee, ik ga geen reuzen enz verslaan voor de boze koning :P) en we hebben meer overzicht in ons stermenu en daarnaast wordt de handel ook nog eens grondig uitgebreidt omdat we altijd al gelimiteerd waren om bepaalde items terug te vragen of aan te bieden.
    Nu zou je bijvoorbeeld 10 liefdesdrankjes voor 5 fruitmanden kunnen aanbieden of gewoon gelijk een stapeltje van 10 van dezelfde decoratie te koop zetten, is allemaal veel vlotter en veel leuker.

    Naast deze feature request, is er eigenlijk ook nog een soort bug report, want het is namelijk zo, dat je geen items zoals afzettingen kan betalen als de gevraagde hoeveelheid groter is dan de hoogste hoeveelheid in je stermenu, het spel zou in staat moeten zijn meerdere stermenu ID's te consumeren om de handel alsnog te voltooien, mischien begrijp je niet wat ik hiermee bedoel, dus hier komt een voorbeeld:

    stel je voor, iemand bied 400 munten aan voor een +500 gouderts afzetting en je hebt bijvoorbeeld wel 2x 250 gouderts afzetting in je menu staan, maar niet +500, en dus omdat het niet 1 item is kun je de handel niet kopen, ondanks dat je de grondstoffen wel in bezit hebt, maar verdeeld over 2 porties.
    Daarnaast schijnt het wel te kunnen als iemand 200 munten bijvoorbeeld aanbiedt voor +250 gouderts afzetting en je betaald met een +500 afzetting, dan wordt automatisch 250 van dat item afgetrokken.

    Dus dit zou omgekeerd ook mogelijk moeten zijn

    Wat denken julie hierover?

  2. #22
    Bucket's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    217
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Halandinh Bekijk Berichten
    Oh, maar dat doe ik nu al. Mijn stermenu zit nu toch al vol, omdat ik nooit iets naar het gemeentehuis breng op muntjes en (belangrijke) wapens na. En inderdaad, het aanbieden voor te veel, om te sparen in mijn stermenu...... Ik zal kijken hoe lang ik het volhoud om het per 25 te maken. Stermenu is aardig groot, 600-1000 settlertjes, 5000 stenen, 4000 hardhout, 5000 marmer, 1000 graniet, hardhout of wat dan ook.... Het is een handig appeltje voor de dorst.
    U zou natuurlijk ook een verbeterd pakhuis kunnen kopen, dan kunt u al deze kleine hoeveelheden in één keer opslaan. Aangezien u sinds oktober 2012 TSO speelt veronderstel ik dat u op z'n minst level 40 heeft gehaald en dus kan een wat grotere opslag geen kwaad. Ikzelf heb momenteel een maximale opslag van 149k dankzij deze verbeterde pakhuizen. Het in het stermenu houden van goederen heeft geen enkele meerwaarde, ik adviseer u een ondergrens van 100k aan te houden en alles daarboven te verkopen op de handel.

  3. #23

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    34
    Wereld
    Woestewoud
    het lijkt me handig om dingen in je ster menu te kunnen samenvoegen. geeft gelijk weer overzicht ipv al die plukken van het zelfde te hebben

  4. #24
    rtrtet's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    15
    Wereld
    Woestewoud

    Stermenu organizeren

    Hallo Blue-Byte en Settler spelers.

    Ik heb een suggestie om de stermenu van de spelers overzichtelijker temaken en te verkleinen.
    Veel mensen zullen een flinke hoeveelheid 100 hardhouten planken in hun ster menu hebben ook zijn er hier 5 hardhouten planken van.
    Om het overzichtelijker te maken heb ik als verzoek om alle gevonden en huidige eenheden samen te voegen in je stermenu.
    Het zal handig zijn hier een optie neer te zetten voor automatisch samenvoegen aan of uit daarnaast een knopje met samenvoegen/organizeer stermenu.
    Hiermee geef je de settler speler de optie om zelf je stermenu samen te voegen, het laten zoals het nu is of het automatisch laten samenvoegen.

    graag wil ik reactie van andere settler speler wat zij van het idee vinden of eventuele toevoegingen mede te delen.

    Vriendelijke groet rtrtet

  5. #25
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Ook ik ben een groot voorstander van deze aanpassing gezien het momenteel veel tijd kost om bepaalde grondstoffen en voorwerpen terug te vinden. Het zou dus inderdaad fijn zijn als het mogelijk is om grondstoffen samen te voegen en om grondstoffen te zoeken binnen je stermenu. Onze ontwikkelaars zijn op de hoogte dat jullie deze functie(s) graag geïmplementeerd zien, maar ik kan helaas nog niet bevestigen of er al aan gewerkt word.

    BB_Skelril

  6. #26

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    Ik ben gek op icoontjes verzameling in het stermenu

  7. #27
    rtrtet's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    15
    Wereld
    Woestewoud
    Waar word er vermeld of de functies worden geïmplementeerd of niet?

    rtrtet

  8. #28
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rtrtet Bekijk Berichten
    Waar word er vermeld of de functies worden geïmplementeerd of niet?
    Informatie over nieuwe functies is te lezen in de Sneak Peek of het Ontwikkelaarsdagboek, ook kun je een kijkje nemen op de testserver.

    BB_Skelril

  9. #29

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    247
    Wereld
    Woestewoud
    Eens! stapelen graag! Al waren het maar allen al die broodjes kaas die mijn Artifactenzoeker steeds mee neemt...


    Maar in deze catagorie: van mij hoeft de loot van een avontuur niet naar de ster eerst (van mail naar ster), gooi maar meteen in mijn magazijn, hoef ik maar 1x te klikken (op ok in de mail) ipv 1 + 2*7 (item selecteren in ster, gooien op burgermeesterhuis).
    Zeker al die keteltjes en Adamantiumerts, hop meteen magazijn in!

  10. #30

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    64
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    .... ook kun je een kijkje nemen op de testserver.

    BB_Skelril
    Lol..mja de testserver...hadden we daar ook niet ooit eens een bombsquad op om rotsjes op te blazen ? Werkte waarschijnlijk zo goed dat we er verder niets meer van horen. Volgens mij is de testserver om te kijken hoeveel profijt de speler van iets nieuws heeft...Veel profijt ? Dan doen we het niet

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.