Gesloten Onderwerp
Pagina 2 van de 5 EersteEerste 1 2 3 4 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 48

Onderwerp: samen voegenva de zelfde grondstoffen in ster menu

  1. #11

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    10
    Wereld
    Woestewoud
    probeer dat maar is met vis schotels als je er 100 vakjes vol van hebt daarom vraag ik ook om een optie om te kunnen samen voegen als 1 vakje is een stuk handiger dan de handel vol gooien met belachelijke hoge prijzen
    Laatst gewijzigd door sjevadoraa; 09-12-12 om 21:51.

  2. #12
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    Jep samen voegen is een goede optie maar dan zou ik het veranderen in gewoon een optie op je voorraad te splitten want ook ik zit er niet op te wachten dat als ik 300 lege plekken bij settlers heb die direct vol komen dan doe ik meestal ff 200 erop en de rest laat ik door het aanjongen gebeuren.
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

  3. #13
    Appelvlaai's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Boomgaard/bakkerij
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    I support the great Appel

  4. #14
    Halandinh's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    180
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sjevadoraa Bekijk Berichten
    probeer dat maar is met vis schotels als je er 100 vakjes vol van hebt daarom vraag ik ook om een optie om te kunnen samen voegen als 1 vakje is een stuk handiger dan de handel vol gooien met belachelijke hoge prijzen
    Tsja, ik heb echt 11 rijen van settlers, van elke keer 25 settlers. Ik heb nu weer een opdracht staan vn 12 x 25 settlers en niet 1 * 300 settlers. Ik kies daar zeer bewust voor. En ja, ik heb ook 2 rijen visschotels....

  5. #15
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Halandinh Bekijk Berichten
    Tsja, ik heb echt 11 rijen van settlers, van elke keer 25 settlers. Ik heb nu weer een opdracht staan vn 12 x 25 settlers en niet 1 * 300 settlers. Ik kies daar zeer bewust voor. En ja, ik heb ook 2 rijen visschotels....
    Stinkt het dan niet erg na vis?
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

  6. #16
    yvora

    mogelijkheid om ster op te ruimen

    Zou het mogelijk zijn om iets te maken zodat je de kleine aantallen onder je ster kunt samenvoegen tot een geheel
    nu is het vrij rommelig en jullie kunnen daar ook een maximum aan verbinden.

  7. #17

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Hasselt
    Berichten
    15
    Wereld
    Woestewoud
    als dat terug gebracht kan worden naar 1 of 2 icoontjes per grondstof zou het een stuk overzichtelijker worden. Ik ben voor

  8. #18

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    ben ook voor om pakketje te kunnen samenvoegen en splitsen. houdt je stermenu veel overzichtelijker.

  9. #19

  10. #20
    Halandinh's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    180
    Wereld
    Woestewoud
    Nu zijn we een maand verder. En ja, ik ben ook tot de conclusie gekomen, dat het elke keer maken van 25 settlers niet echt handig was. De bedoeling was, dat ik ook wilde profiteren van de ''gratis settlers''

    Maar met intussen 6 k aan marmer, 6k aan graniet en nog veel meer, ben ik wel om... Het is toch handiger als je alles kunt samenvoegen, inclusief settlers, mandjes, én avonturen.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.