Gesloten Onderwerp
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 1 2
Resultaten 11 tot 13 van de 13

Onderwerp: extra handelschat

Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Het heeft weinig zin om een extra handelstab toe te voegen als je 24 uur moet wachten om te handelen ;D.
    Ik heb vaak dat ik iets afspreek om te handelen en dat iemand anders dan snel die handel accepteerd.

Die twee dingen zullen dus beide aangepakt moeten worden.

Ingeschreven
    Sep 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Een extra handels chat tabblad zou ideaal zijn zelfs. Dan hoeven al die mensen die naar het zo oerdomme, en lastig te komen, vervelende "global-3" worden gestuurd, maar op 1 tabje te klikken. voordelen: Je bent af van het eeuwige gezeik dat mensen naar global-3 moeten van de zogenaamde mods en andere spelers. Nadelen: de zogenaamde mods, en andere spelers kunnen niet meer zeiken dat die mensen naar global-3 moeten

Ik zeg voor!

Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Als men zaken gescheiden wilt houden, moet men er een faciliteit voor maken welke eenvoudig beschikbaar is voor iedereen, zonder enige vorm van (MIRC-achtgige) kennis.
    Dus ofwel de handel is/word gewoon toegestaan in de huidige aanwezige kanalen (bestaande tabbladen: wereld/hulp chat), of er moet een apart tabblad komen specifiek voor handelsdoeleinden.
    Indien handmatig invoeren van commando's voor het wisselen van chat kanalen 'de' manier word, zorg er dan tenminste voor dat dit helder en duidelijk voor iedereen toegankelijk is inclusief een overzicht + jip&janneke beschrijving hoe dit moet met eventuele gevolgen (gewone chat tijdelijk kwijt, etc).

Mijn voorkeur gaat echter uit naar een extra tabblad opdat je simultaan kunt handelen en kunt blijven kletsen over van alles wat.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten