Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 11

Onderwerp: Probleem bij Hoofd missie Luxe artikelen, vraagje aan MOD

  1. #1

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Hasselt
    Berichten
    15
    Wereld
    Woestewoud

    Probleem bij Hoofd missie Luxe artikelen, vraagje aan MOD

    Bij de hoofdmissie Luxe Artikelen heb ik een probleem. Deze bestaat uit 4 missies 1e "Tropenhout", 2e "Houtworm", 4e "Graniet" deze 3 allemaal gedaan echter de 4e (in het overzicht is het de 3e) "Houtwormverwijdering" staat bij vereist spelers niveau 33 tot 36, echter ik ben lvl 37. En er staat een een slotje op ondanks dat ik een hoger lvl ben. Hoe kan ik deze zij missie wel doen om zo de gehele missie te voltooien ?

  2. #2
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Hiermee kan je het beste contact opnemen met het ondersteuning team, hun zullen je beter kunnen helpen met technische problemen.

    - BB_Skelril

  3. #3

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Hasselt
    Berichten
    15
    Wereld
    Woestewoud
    Onderstaande als antwoord gekregen op mijn vraag, ze zijn er dus meebezig hopelijk in volgende update.... we wachten af

    Hallo Sarek,

    Dank je wel voor het contacteren met de settlers online support team.

    We zijn ons bewust van het probleem en werken hard aan het oplossen ervan.

    Sorry voor dit ongemak en hoop voor uw geduld in deze kwestie
    Met vriendelijke groeten,

    "The Settlers Online" Support Team

  4. #4

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Oeteldonk
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Beste Heren,

    Heb hetzelfde probleem dus.. Gelukkig ben ik niet alleen.

    Gaarne één ding heer Skelril: Eén van je teamleden reageert naar het verkeerde account terug, helaas. Het gaat dus over DIT account en NIET over het account van de UK server (Sacred Ground). Daarom bij het reageren gaarne wel over het juiste account spreken, te weten: Deviator. Dit account log ik nl in via Facebook!!!

  5. #5

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Volgens mij kunnen/doen ze er ook niet veel mee. Zoals ik t vaker meekrijg wordt er geprobeerd dat dmv een toekomstige update te verhelpen. Datum onbekend *-)

  6. #6

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    188
    Wereld
    Woestewoud
    Ik meld de fout niet eens bij het ondersteuningsteam... Doen toch niets met opmerkingen :-p

  7. #7
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    @Deviator
    Waarschijnlijk heb je het via de Engelse versie gemeld ipv de Nederlandse? Wij hebben hier namelijk geen overzicht van de Engelse accounts, en worden tickets gewoon in het Nederlands beantwoord.

    @kili
    Uiteraard doet het ondersteuning team wat met de meldingen, enkel denken veel mensen dat het ondersteuning team ook daadwerkelijk zelf de problemen oplost (zoals bugs) terwijl dit gedaan wordt door de ontwikkelaars, en dit kan helaas soms nog al wat tijd in beslag nemen.

    - BB_Skelril

  8. #8

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Mjah op die manier bedoelde ik t ook meer skelril. Ok, stond er iets minder duidelijk wellicht.
    edit: zou echter wel mooi zijn als support een missie als voldaan kan aantekenen (speler wordt zo vooruit gezet) als aangetoond is dat dit niet gebeurd door de aanwezigheid van een bug. Bv te hoge level zijn om er maar 1 te noemen.
    Laatst gewijzigd door kili; 22-12-12 om 20:15.

  9. #9
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Ik denk dat het ondersteuning team hier de toegang niet voor heeft, maar dat weet ik niet 100% zeker. Ik zal na de kerst eens gaan vragen het plan is voor de missies die vast staan vanwege een te hoog level, of die bestaande resources / ontdekte plaatsen niet mee telt. Zodra ik wat meer weet zal dat op het forum te vinden zijn.

    - BB_Skelril

  10. #10

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    12
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb ook dit probleem.Missie wil niet open ,ook al heb ik ruim voldaan aan alle voorwaarden.
    Bovendien blijft GROTE BOOGSCHUTTER missie maar op poppen.Terwijl die allang gedaan is.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.