Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 1 van de 1

Onderwerp: aanpassing van de kleuren in het economie scherm

  1. #1

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    46
    Wereld
    Woestewoud

    aanpassing van de kleuren in het economie scherm

    De keuren indicaties bij het economie overzicht zijn nog niet helemaal in orde, in het rechter over zicht wil de kleur wel eens anders zijn dan links.


    Kolen rechts zijn ze rood omdat de productie negatief (pijl naar beneden) is, de mijn was ingestort, links echter is het geel omdat het verbruik van dennen stammen geel is( negatieve bosbeheerders en positief met hakken) maar omdat het geheel negatief is zou het volgens mij aan de linker kant ook rood moeten.
    Kolen met een werkende mijn productie positief dan is het links en rechts geel omdat de bosbeheerders rood zijn, dan is het weer wel in orde.

    Hardhout links groen (pijl omhoog), rechts geel omdat de bosbeheerders rood staan.


    Bij dennenhout gaat het wel goed bosbeheerders rood dan hakkers en zagers geel links en rechts, zover ik kan zien de andere producties ook



    Ook lastig is een positieve productie waarde hebben terwijl je een gebouw een level hoger maakt.
    Ik maak een houthakker van level 3 naar 4, ik heb dus 24 uur lang een productie die ongeveer 900 stuks dennenhout lager ligt dan in het overzicht staan. Dus i.p.v. + 100 heb ik 24 uur – 800. dit wordt niet weergegeven.
    Laatst gewijzigd door Wizard; 01-12-12 om 13:05.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.