Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Bevrijd het thuisgebied!

  1. #1

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    13
    Wereld
    Woestewoud

    Bevrijd het thuisgebied!

    de hoofdmissie "Bevrijd het thuisgebied!" kan ik niet voltooien.

    deze missie bevat de volgende deelmissies:
    - Bandieten! (voltooid)
    - Meer sectoren (niet voltooid: vereist niveau 15-30, verken minimaal 3 sectoren)
    - Het stijdverslag (voltooid)
    - Thuisgebied bevrijden (voltooid)
    - Een nieuwe aanval (voltooid)
    - Voor eens en altijd (niet voltooid: vernietig alle bandietenkampen op je eiland)

    het probleem ligt dus in 2 deelmissies namelijk: "Meer sectoren" en "Voor eens en altijd".
    dat is raar want de eerste zou al voltooid moeten zijn aangezien ik alle sectoren al had verkend toen deze missie in het spel kwam toe ik level 29 was, maar deze missie is nog helemaal gelocked.
    en de tweede zou ik vandaag voltooid moeten hebben, hij is niet gelocked, maar nu allee kampen weg zijn is hij nog niet voltooid.

    iemand die een oplossing heeft of hetzelfde probleem?

  2. #2

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    is een klein 'foutje' in de quest.
    Doordat je door de update halverwege in de quest er inkomt zeg maar en je dus al dingen hebt gedaan krijgt de 'teller' dit niet mee alszijnde gedaan en vinkt die ze niet af. Zoals ingame aangegeven moet je even support hierover mailen.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.