Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 3 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 24

Onderwerp: missie"s ontgroeien...

Ingeschreven
    Nov 2012
    Wereld
    Woestewoud

missie"s ontgroeien...

ik heb in hoofdmissie's de missie: militie - militietraining gedaan. alleen toen ik deze voltooid had was ik al lvl 23. wat blijkt: voor de volgende missie: De militie mag je maximaal lvl 21 zijn. dus dan ben je gwoon de sjaak en kun je die missie niet meer voltooien??
    Laatst gewijzigd door GhostFighter; 28-11-12 om 17:55.

Ingeschreven
    Nov 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Dit probleem heb ik ook bij 2 missies! Ik heb reeds een mail gestuurd naar de technische ondersteuning 2 dagen geleden, maar nog geen antwoord hierop... Ik hoop dat dit opgelost kan worden.

Halandinh's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Ik loop hier ook tegenaan, dat is jammer, zo loop je een aantal dingen mis. Ik vind het jammer, dat een aantal missies voor 21-21 zijn, in plaats van 21 en verder. Nu moet je dus eerst missies gaan voltooien, in plaats van kampen gaan aanvallen, om maar niet in level omhoog te gaan. Dat kan toch niet de bedoeling zijn.

Ingeschreven
    Nov 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Precies, zo denk ik er ook over! Vreemde gang van zaken...
    Zal wel een bug zijn, maar hoop wel dat ze hier nog iets aan gaan doen.

Halandinh's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Ik zie dat doordat ik zo graag mijn eiland wilde veroveren, dat ik daardoor een missie ben ontgroeid, omdat mijn level nu te hoog is. Totaal geen rekening mee gehouden, dat je door level up in problemen kan komen bij een vervolgmissie.

Ingeschreven
    Nov 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Ik vind dat dit ook niet moet kunnen... Maar ja! Kijken of ze er iets aan kunnen doen.

Ingeschreven
    Nov 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Al iets mee gebeurd? Ik heb hetzelfde probleem, ben level 25. Die milities maken duurt gewoon lang.

Ingeschreven
    Nov 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Nog iets wat vervelend is aan het ontgroeien van missies is dat wanneer ze actief zijn, je niet kan zien tot welk level je ze kan doen, dus je kan er bewust mee bezig zijn en er in investeren, en ongemerkt de level-eis passeren, waardoor je voor niets hebt geïnvesteerd.

Daarnaast heeft het hebben van een max level voor het kunnen voltooien van die missies weinig toegevoegde waarde, misschien nu omdat ze net geïntroduceerd zijn, omdat je anders overspoelt wordt met missies van lage levels, maar daar is makkelijk door te komen, met eventueel de mogelijkheid ze te kunnen annuleren. Alle nieuwe spelers zullen hier sowieso geen last van hebben, omdat ze de missies geleidelijk krijgen tijdens het levelen, je kan dan zelf kijken wanneer je ze wilt voltooien.

Skyman1955
    Zelfde probleem hier kan een missie of 18 niet afmaken ze moeten doen van 'bv missie lvl 15 t/m 50 kanje hem altijd maken

Halandinh's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Wereld
    Woestewoud
    komt hier nog een oplossing voor? Ben intussen al een missie 4 lvls ontgroeid.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten