Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Missie "Belangrijk dennenhout" - onmogelijk

Ingeschreven
    Sep 2012
    Wereld
    Woestewoud

Missie "Belangrijk dennenhout" - onmogelijk

Bij de missie belangrijk dennenhout is de eerste job : haal een produktiewaarde van minstens 0/12h voor dennenhout

Ik heb alle dennenbosbeheerders stopgezet en krijg bij economie-overzicht bij dennenboom ook de melding nul produktie, maar de missie kleurt niet groen......
    Ook alle houthakkers zijn stopgezet voor het deel 'haal een produktiewaarde van minstens 0/12h voor dennenhoutafzettingen' en daar gaat dat wel

Beittil's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    De missie houdt in dat je alles in de dennenhoutlijn positief moet hebben, op pauze zetten helpt niet. Je moet dus gewoon meer bomen planten dan je er omhakt en meer omhakken dan je verzaagt, thats it.

Ingeschreven
    Nov 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Bijna goed. Zelfs wanneer ik "18" dennenbosbeheerders neerzet, gebeurt er niets...totaal niets.. na 24H geef ik het zo'n beetje op dit spel verder te spelen.

Ingeschreven
    Nov 2012
    Wereld
    Woestewoud
    zelfde probleem hier, zeker als je net begint met het spel zeer frustrerend, mensen zullen snel afhaken als zelfs je eerste missie niet volbracht kan worden door een bug...

Ingeschreven
    Dec 2012
    Wereld
    Woestewoud
    ik ook, ik ben al 3 dagen bezig

LadyGx's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Er zit geen bug in 0/12 betekend een posityieve productie hebben per 12 uur.

Gebruik het economieoverzicht hiervoor (telraam) zorg dat het op groen staat.

al staat er +200/12 dan haal je hem ook

Ingeschreven
    Jul 2013
    Wereld
    Woestewoud
    Bedankt voor de uitleg LadyGx, het is me gelukt

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten