Plaats een Reactie
Pagina 5 van de 6 EersteEerste ... 3 4 5 6 LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 59

Onderwerp: Problemen met avonturen (update)

  1. #41
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb geen generaals vastzitten, die staan thuis niks te doen, en zolang ik geen garantie krijg van BB dat het goed zal gaan als ik nu een avontuur start ( en die garantie kunnen ze me niet geven) ga ik dat ook niet doen.

  2. #42
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    Hurri2008,

    Pas zodra er een oplossing is kunnen we gaan kijken hoe we jullie generalen en troepen terug zullen krijgen op jullie thuiseiland.


    - BB_Skelril
    Oei, dus het is nog maar de vraag of het ooit goed komt met die arme generaals. Da's niet zo mooi voor ,degenen die ze kwijt zijn.

  3. #43
    Beittil's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Woerden
    Berichten
    223
    Wereld
    Woestewoud
    Mjah, ik laat me daardoor ook niet tegenhouden :P

    Als het misgaat wacht ik net als de rest af tot het opgelost wordt en ik ze weer terug krijg.

  4. #44
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Qwerty,

    Mijn bericht kwam een beetje anders over dan ik gehoopt had. Wat ik er mee wil zeggen is dat we eerst het probleem gaan oplossen, de mogelijkheid bestaat dat ze al terug komen simpelweg door de oplossing van het probleem. Mocht dit niet het geval zijn, dan zullen we kijken wat de beste oplossing is. Maar terug komen zullen ze gegarandeerd doen.

    - BB_Skelril

  5. #45

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    44
    Wereld
    Woestewoud
    Skelrill, het geplande onderhoud voor straks is geldt niet voor de bugfix van generaals en avonturen wat ik nu begrijp?
    Dit kan dus langer op zich laten wachten?

  6. #46

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    huis met een dakkie gelukkig
    Berichten
    153
    Wereld
    Woestewoud
    yes update: hopen dat het probleem dan verholpen is.

  7. #47
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Het onderhoud is specifiek gericht om de prestaties van de servers te verhogen zodat de lag/log in problemen hopelijk zijn verholpen. Verder zijn we daarnaast nog druk bezig met het vinden van een oplossing voor de niet werkende avonturen.

    - BB_Skelril

  8. #48

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    44
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    Het onderhoud is specifiek gericht om de prestaties van de servers te verhogen zodat de lag/log in problemen hopelijk zijn verholpen. Verder zijn we daarnaast nog druk bezig met het vinden van een oplossing voor de niet werkende avonturen.

    - BB_Skelril
    Ok, is was er al bang voor :-) we zullen proberen maar weer te wachten al wordt het steeds moeilijker

  9. #49

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    er mag wel een mega-compensatie tegen over staan...

  10. #50

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    44
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door F1R3M4N Bekijk Berichten
    er mag wel een mega-compensatie tegen over staan...
    Compensatie is altijd lekker, maar heb liever dat het weer werkt en me generaaltje met troepen er zijn

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.