Plaats een Reactie
Pagina 4 van de 6 EersteEerste ... 2 3 4 5 6 LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 59

Onderwerp: Problemen met avonturen (update)

  1. #31

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    33
    Wereld
    Woestewoud
    ik begin me zo langzamerhand af te vragen of er deze week uberhaupt een oplossing gaat komen. Blijkbaar hebben ze het bij bb te druk met anno-online of zo ? Of word het daar tijd eens wat nieuwe technici aan te nemen ?

    Ik hoop voor skelril dat hij hierna een loonsverhoging gaat krijgen met al dat gezeur van ons dat hij over zich heen krijgt.


    wohahaha,,, dacht zal eens bij ubisoft op de site gaan kijken,,, krijg je dit : This website is currently undergoing maintenance.

  2. #32
    Julius-Civilis's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    46
    Wereld
    Woestewoud

    Thumbs down

    Hou vooral de website & het forum in de gaten voor nieuwe updates.
    Dat is nou precies waar het aan schort. Je kunt het forum en de website voortdurend in de gaten houden, tot je er scheel van ziet, maar er zijn en komen geen updates. Dat is het enige wat mij irriteert. Dat er technische problemen zijn, begrijpt iedereen. Maar zeg dan wat het probleem is en wat men momenteel aan het doen is om het te verhelpen. Dan kom je volgens mij ook net iets geloofwaardiger over, dan steeds te roepen dat "men" er mee bezig is.
    Laatst gewijzigd door Julius-Civilis; 27-11-12 om 12:41.

  3. #33

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    44
    Wereld
    Woestewoud
    Precies! is nu dag5 ondertussen en er komt niks anders dan "men is er mee bezig en wordt aan gewerkt"
    en van support krijg je alleen: We zullen geen ontbrekende grondstoffen of generalen terug geven totdat we de problemen hebben opgelost.

  4. #34

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    7
    Wereld
    Woestewoud
    Nou, ik mag toch hopen dat ik ooit m'n generalen terug krijg :-S Heb behoorlijk m'n best gedaan om die magere Hein te krijgen...

  5. #35
    ghosttown6's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    40
    Wereld
    Woestewoud
    dit allemaal omdat er duidelijk een fout gemaakt is met de laatste update ... , gooi de boel plat inclusief tijdloop ingame , herstel de boel en klaar.
    maakt nu echt niet meer uit of het 1 dag onbereikbaar is . zolang alle functies weer lopen zoals ze horen.

    zoals het nu gaat moeten we maar hopen dat het voor het weekend opgelost is, ik geloof daar niet echt meer in

  6. #36

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    16
    Wereld
    Woestewoud
    Hmm hier op het forum wordt je ook niet wijzer.
    Leuk dat ze zeggen dat ze ons op de hoogte houden, maar ondertussen hebben ze ons hier nog niks verteld dat we nog niet wisten.

    T enige wat we te horen gekregen hebben is dat dit door gegeven is aan technische dienst, maar daar is nog niks van vernomen.
    Ik weet niet eens of ik moet geloven dat ze hier mee aan het werk zijn.

  7. #37
    Beittil's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Woerden
    Berichten
    223
    Wereld
    Woestewoud
    Boel platgooien inclusief looptijd? Dat zou echt lame zijn, volgens mij krijg je dan namelijk nog VEEL MEER azijnpissers op het forum hier.

    Volgens mij is het aantal mensen met problemen maar een deel van de populatie, d'r zijn ook genoeg mensen die wel door kunnen spelen.

  8. #38
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Doorspelen? Hoe dan?, ik zit aan de max van m'n settlers, m'n vergunningen zijn op en om nu alles naar lvl 5 te brengen is waanzin. De boel gaat sws elke woensdagnacht plat en ik vermoed dat er tot dan niks opgelost wordt.

  9. #39
    Beittil's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Woerden
    Berichten
    223
    Wereld
    Woestewoud
    Tja, jij hebt pech dat je generalen vastzitten. Ik niet, ik kan gewoon alles doen wat ik wil. Ben al een goeie 10+ avonturen verder sinds de problemen begonnen en ben nog steeds niet vastgelopen.

  10. #40
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Hurri2008,

    Het ondersteuning team moet ook eerst wachten totdat er een oplossing is voor de problemen met de avonturen. Pas zodra er een oplossing is kunnen we gaan kijken hoe we jullie generalen en troepen terug zullen krijgen op jullie thuiseiland. Het kan zijn dat ze na de oplossing direct terug keren.

    Ik verwacht in de loop van de middag meer informatie te hebben.

    - BB_Skelril

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.