Plaats een Reactie
Pagina 3 van de 6 EersteEerste 1 2 3 4 5 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 59

Onderwerp: Problemen met avonturen (update)

  1. #21
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Dondar,

    Dat heeft te maken met de queue die sinds vrijdag is ingesteld, zoals eerder die dag ook was aangegeven op de website & het forum.
    Je kan de gehele post hier lezen: http://forum.thesettlersonline.nl/th...statie-updates

    - BB_Skelril

  2. #22
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    dondar,

    Je probleem lijkt wel degelijk te verschillen met die van de andere gebruikers, gezien de rest gewoon kon inloggen op het spel. Ik wil je toch vragen om met je probleem naar het ondersteuning team te gaan, hun zullen je hier beter mee van dienst kunnen zijn.

    - BB_Skelril

  3. #23
    peterus's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    Ik weet niet wat er allemaal op dit forum staat maar ik kan:
    - niet inloggen bij de settlers;
    - ik kan de laatste pagina van dit forum niet zien;
    - ik kan niet op het reguliere forum.
    En dat allemaal sinds vandaag.
    Dus ik plaats maar een snelle reactie in de hoop dat jullie dit kunnen lezen.

    Peterus

  4. #24

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    15
    Wereld
    Woestewoud
    Hier t zelfde als Peterus, kom al met moeite op de site en dan loopt t halve forum ook nog eens vast... en tot slot kan ik ook niet inloggen al iets meer over bekend, want lees er verder

  5. #25

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    15
    Wereld
    Woestewoud
    kan ook niet inloggen en kom met moeite op de site en op het forum!!!

  6. #26

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    14
    Wereld
    Woestewoud
    ook hier, vanmiddag ging nog alles goed maar vanaf een uur of 8 vanavond begon het, heb er anderhalf uur met tussenpozen over gedaan op erop te komen
    idem dito voor het forum .
    krijg of de melding server overbezet, of er is een algemene fout opgetreden ververs de pagina en probeer later nog eens .

  7. #27

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    11
    Wereld
    Woestewoud
    Als mijn avontuur straks afloopt zonder dat ik er in kan, zou ik graag wel een nieuwe krijgen. Ik neem aan dat dat een rerecht verzoek is?
    Ik had een Duistere Priesters

  8. #28

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    Helaas kan het soms tijd nemen om technische gebreken te verhelpen.

    Ik wil jullie bedanken voor jullie geduld.

    - BB_Skelril
    Skelril, je wil ons bedanken voor ons geduld.

    Maar de support team laat je gewoon zitten.

    Ik heb er alwel geld ingestoken, maar op deze manier dus nooit meer he..

    Vanaf de update kan ik niks meer doen omdat mijn 6 generaals en de merendeel van mijn troepen nog op het pirateneiland zijn, die ondertussen allang afgelopen is.

    Even een stukje uit onderstaande email die ik heb gekregen.

    We zullen geen ontbrekende grondstoffen of generalen terug geven totdat we de problemen hebben opgelost.

    Is toch te gek voor woorden, dat ik (en denk ook wel anderen) moeten opdraaien voor de problemen.

    Zonder avonturen te spelen krijg ik geen graniet, zonder graniet nou ja je snapt mijn punt ... ik sta STOP

    Dus skelril praat eens met support en laat ze ons onze generaal en troepen weergeven en laat ze dan lekker op hun gemak de andere dingen fixen.

    Er zijn genoeg avonturen beschikbaar die het wel doen..

    De avonturen de het niet doen tijdelijk even blokkeren om te kunnen starten, om nieuwkomers niet in de zelfde situatie te drukken..

    Met vr gr Hurri



    Hallo Hurri2008,

    Dank je wel voor het contacteren met de settlers online support team.

    Op het moment zijn onze technici hard aan het werk om een oplossing te vinden voor de problemen met de avonturen.

    We hopen de problemen zo snel mogelijk te hebben opgelost. Hou vooral de website & het forum in de gaten voor nieuwe updates.

    Zie link:
    http://forum.thesettlersonline.nl/th...nturen-(update)
    http://forum.thesettlersonline.nl/th...statie-updates

    Ondertussen kan u alstublieft uw browser cache legen, en ervoor zorgen dat uw de laatste versie van uw Flash heeft, om eventuele log in problemen e.d. te voorkomen. We zullen geen ontbrekende grondstoffen of generalen terug geven totdat we de problemen hebben opgelost.

    Bedankt voor uw geduld, en onze excuses voor eventuele problemen en frustraties veroorzaakt door deze kwestie.


    Met vriendelijke groeten,

    "The Settlers Online" Support Team

  9. #29

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    44
    Wereld
    Woestewoud
    ik heb exact de zelfde mail gehad als hierboven

  10. #30

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    21
    Wereld
    Woestewoud
    Het begint ondertussen toch wel erg lang te duren, zit er al vooruitgang in?

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.