Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: problemen avonturen

  1. #1

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud

    problemen avonturen

    dat er problemen zijn met de avonturen weten we, maaar krijgen we wel de generaals terug die op missie waren???

  2. #2

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Sinds dat ik op avontuur ben geweest, is het al 3 dagen niet meer mogelijk om op te starten. Krijg elke keer de melding dat er server problemen zijn. Kan dit komen omdat ik bij het uitloggen nog op het eiland zat waar ik op avontuur ben?

  3. #3

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Hoi ik heb 7 generaals op dat eiland ,hoe krijg ik die terug ,kost me wel euro's die generaals...!!!!

  4. #4

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    33
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kingedward1 Bekijk Berichten
    Hoi ik heb 7 generaals op dat eiland ,hoe krijg ik die terug ,kost me wel euro's die generaals...!!!!
    Hoezo kost het je euro's?

  5. #5

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Ook generaal kwijt en avontuur

  6. #6

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    11
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FauSt0 Bekijk Berichten
    Hoezo kost het je euro's?
    Misschien generaals gekocht met edelstenen?

  7. #7
    Beittil's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Woerden
    Berichten
    223
    Wereld
    Woestewoud
    Wat is iedereen hier toch gigantisch slecht in het lezen van de updates :S

    http://forum.thesettlersonline.nl/threads/15747

    Verder wil ik alle Settlers die zich druk maakten om hun vermiste generalen gerust stellen. Zodra het probleem verholpen is zullen we er voor zorgen dat jullie generalen en troepen veilig terugkeren naar jullie thuis eiland!

  8. #8

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    15
    Wereld
    Woestewoud
    euh... ik ben dus wel mijn avontuur dat ik gestart was, en waarin ik geen enkel kamp heb kunnen aanvallen, kwijt. Dus dat alles probleemloos terug in orde zou komen klopt al niet wat betreft het terugkrijgen van avonturen. Maar wat meer is: ondanks de bewering dat alles nu terug werkt lijkt alles nog niet opgelost. Mijn generaals heb ik inderdaad teruggekregen, en ik heb ze onmiddelijk op pad gestuurd. Na een half uurtje reizen bleek er echter maar één van de twee aangekomen op de plaats van het avontuur en de ander is nog steeds onderweg (spel geeft aan dat hij nog veertien minuten moet reizen)... ze zijn wel tegelijkertijd uitgestuurd.

  9. #9
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Mits je een avontuur kwijt bent geraakt door de problemen sinds vrijdag kun je het beste contact opnemen met het ondersteuning team, hun zullen je hier verder mee kunnen helpen. Verder kan je proberen de pagina te refreshen, het kan soms zijn dat de databases het niet goed aangeven.

    - BB_Skelril

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.