Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Gildemissie niet af te sluiten

  1. #1

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    7
    Wereld
    Woestewoud

    Gildemissie niet af te sluiten

    Helaas, de oude bug lijkt terug te zijn in ons gilde.
    Voldoende gilde leden hebben de missie afgerond, maar hij valt niet af te sluiten.
    Ook niet door de gilde leider.

  2. #2

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    7
    Wereld
    Woestewoud
    Waarschijnlijk heeft het te maken met dat we gisteren een aantal leden hebben verwijderd.
    Voor verwijderen moesten 26 leden voltooien, erna 24.
    Nadat die 24 leden hem voltooid hadden, sloot de gildemissie echter nog niet af ondanks dat hij wel liet zien dat het klaar was.
    Pas toen we toch die 26 hadden gehaald, sloot hij alsnog af.
    De bug bestaat dus nog steeds, maar wij kunnen ondertussen verder

  3. #3
    RixIt's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    32
    Wereld
    Woestewoud
    bij ons komt een soortgelijk probleem voor

    omdat we ook een aantal leden hebben verwijderd/eruit zijn gegaan werd het totale aantal telkens veranderd.
    maar in tegenstelling tot bij lizzywizzy kan ik als gildeleider niet eens de gildemissie zien, dus heb ik ook geen mogelijkheid om hem af te sluiten.

    bij mij speelt dit probleem al van voor het halloween event, en begint nu wel erg lang te duren voordat er enige reacties van het ondersteuningsteam komt tov het probleem.

  4. #4

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    7
    Wereld
    Woestewoud
    @RixIt: hij sluit vanzelf af, als gildeleider ben jij daarvoor niet nodig ;-)
    Wat wel zo is, is dat je er rekening mee moet houden dat dus meer leden de missie moeten voltooien dan wat je hoofdmissie aangeeft.

  5. #5
    RixIt's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    32
    Wereld
    Woestewoud
    lizzy ik weet dat hij vanzelf afsluit, maar ik zelf heb hem niet eens als missie gehad. dus kan hem niet eens doen of zien

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.