Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 15

Onderwerp: missie munten op straat

Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud

missie munten op straat

Omschrijving
    Verdien 1 munt(en) tijdens een middelange schatzoektocht.

Nu heb ik mijn ontekkingsreiziger er al verschillende malen op uitgestuurd middelange schatzoektocht en is die al twee keer teruggekomen met 25 coins maar de missie raakt niet opgelost is er sprake van een verkeerde beschrijving hier.

aRPeaR's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Op test server werkte hij wel, weet je zeker dat je ze op middelange schatzoektocht hebt gestuurd, op korte schatzoektocht kun je ook namelijk munten vinden.

Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    ja ben er vrij zeker van alhoewel het een lid van onze gilde gelukt is dus nog maar eens proberen kan ook met serverproblemen te maken hebben.

Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Ik ga er gewoon vanuit dat het niet mogelijk is dat als je al wat vaker munten gevonden hebt zoals in het begin net na het moment dat het juiste level bereikt werd nog eens munten te vinden.
    Bij de korte schatzoektocht zijn de munten wel te vinden maar dat is niet de missie
    Ik heb de ontekkingsreizigger toch wel 20 × op pad gestuurd, (alle 3) die vinden erg veel marmer en hhp heel leuk, maar geen munten voor de missie.
    Ik laat ze niet meer zoeken naar munten :-( en ga avonturen zoeken dat gaat tenminste wel lukken :-)

Toch nog een keer de wilde verkenner er op uit gestuurd, hij komt terug met 50 munten :-) missie geslaagd.
    Laatst gewijzigd door Wizard; 29-11-12 om 10:43.

Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    is ondertussen bij mij ook geslaagd

Ingeschreven
    Sep 2012
    Wereld
    Woestewoud
    ik heb het nu ook al een paar keer gedaan en werkt nog steeds niet

Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb het ook een aantal keren geprobeert maar ook bij mij werkt het niet.

aRPeaR's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Het duurt effe maar hij doet het wel, het zou me niet verbazen als ik de otdekkingsreiziger er 40 keer op uit gestuurd heb.

Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Wereld
    Woestewoud
    De missie werkt gewoon naar behoren, enkel zijn de percentages om daadwerkelijk de munten te vinden vrij laag, waardoor het soms een aantal keren kan duren voordat je het krijgt. Hieronder staan de percentages voor de gemiddelde zoektocht:

25 (5.4%)
    50 (2.7%)

- BB_Skelril

Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Mijn OR hebben er slechts een tochtje of 75 schat ik zo voor nodig gehad om de munten te vinden. Statistisch toch niet helemaal correct dan :-p

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten