Plaats een Reactie
Pagina 3 van de 3 EersteEerste 1 2 3
Resultaten 21 tot 22 van de 22

Onderwerp: [Dev] Feedback & discussie over het laatste Ontwikkelaars Dagboek

  1. #21

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    247
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kili Bekijk Berichten
    als je m ziet is t ook geen hinderlaag meer toch? Volgens mij is dat ook bewust weer gecorrigeerd naar zoals t nu is. Ik vind t wel wat hebben zelf.
    Daar zie ik de logica wel van in ja, anders hadden ze er ook wel een muurtje omheen kunnen zetten zoals een gewoon kamp. Wees blij dat niet iedere wijziging het spel makkelijker maakt!
    (wel jammer dat mede hiermee de huppelbug erbij kwam)

  2. #22
    Leutje's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    25
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    Voor PvP en het wetenschapssysteem is er geen datum gegeven waarop dit in het spel zou komen. Er is enkel een kwartaal gemeld, wat helaas niet altijd accuraat is.
    Ik zal kijken of ik wat updates voor jullie hierover kan krijgen binnenkort.

    - BB_Skelril
    Hoi Skelril,

    hoe binnenkort kunnen we een kleine update verwachten, heel binnenkort of gewoon binnenkort?

    Het idee van de ontwikkelaars dagboek is goed. Maar als er iets gezegt wordt in november en er tot april (dat zijn 6 maanden!) dan niets meer wordt gemeld geeft het toch stof om te denken.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.