Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 3 EersteEerste 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 22

Onderwerp: [Dev] Feedback & discussie over het laatste Ontwikkelaars Dagboek

  1. #11
    wittenagel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    297
    Wereld
    Woestewoud
    Hoi,

    zou er een mogelijkheid zijn om ook normale generalen te verkopen in de schatkist?

    Wittenagel

  2. #12

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud
    Hallo,

    Het laatste dagboek is op dit moment van November 2012, dit is ondertussen weer een tijd geleden. Naar mijn mening wordt het wel een keer tijd om weer met een (fatsoenlijke/grotere) update te komen. Het enige wat er ondertussen is gekomen is een wijziging in de gildebeloningen, een paar kleine aanpassingen en een nieuw avontuur wat naar mijn mening niet echt onder een update valt. Dat er vooral voor een update de tijd genomen moet worden kan ik begrijpen alleen is het misschien niet handig als we hier op een meer frequentere basis op de hoogte van worden gehouden? Zoals het volgens mij ook de bedoeling was, gewoon elke maand een update van het dagboek zodat we misschien wat meer weten wat er aan zit te komen?

    Groet,
    Grijpvogel

  3. #13
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Er komen ook al grote dingen aan hoor
    Ze zijn bezig met PvP, een stamboom om beloningen/skills vrij te spelen en nog veel meer.

    Goed werk heeft zijn tijd nodig.

  4. #14

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud
    Moet pvp en het wetenschapssysteem dan wel echt werelds worden Poegel. Hoe ver mijn geheugen even terug gaat is dit volgens mij al aangekondigd afgelopen zomer en zou ondertussen ook al uitgebracht moeten zijn (pvp sowieso). Maar goed enige wat ik vraag of er op een meer frequentere basis een ontwikkelaarsdagboek uit kan komen zodat we wat meer inzicht hebben in de gang van zaken. Ik begin dicht tegen de 50 aan te kruipen, in me stad is ongeveer bijna alles 5 oftewel bijna uitgespeeld. Dus informatie en communicatie over een update is dan zeker wenselijk.

  5. #15

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    188
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb liever dat ze eerst de bugs eruit halen dan dat er nieuwe features moeten komen...

  6. #16
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Voor PvP en het wetenschapssysteem is er geen datum gegeven waarop dit in het spel zou komen. Er is enkel een kwartaal gemeld, wat helaas niet altijd accuraat is.
    Ik zal kijken of ik wat updates voor jullie hierover kan krijgen binnenkort.

    - BB_Skelril

  7. #17
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Zou eigenlijk ook wel eens willen weten wanneer de level-cap omhoog gaat.... heb het wel een beetje gezien op level 50...?

  8. #18

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    19
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Geerius Bekijk Berichten
    Ik heb liever dat ze eerst de bugs eruit halen dan dat er nieuwe features moeten komen...
    Geef ik je helemaal gelijk in. Wat mij betreft mogen we wel wat regelmatiger een ontwikkelaarsdagboek krijgen.

  9. #19
    Zubatsu's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    166
    Wereld
    Woestewoud
    ik vind trouwens de verandering dat hinderlagen niet meer worden gezien op je avonturen kaart waardeloos ... je ziet nu niet van te voren hoe je onderschept word, dat verbeterd naar mijn idee echt niet de gameplay.


    | Signature Request topic | Signature wijzigen Tutorial |

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Appeltaart Bekijk Berichten
    Jep zoiets of in pegi 7 taal....Lieve speler 1000 troepen zijn verdwaald in het bos van roodkapje en hebben de weg verloren. Als reward krijg je lijm om een mooie vlieger mee te maken zodat je niet meer verdrietig hoeft te zijn

  10. #20

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zubatsu Bekijk Berichten
    ik vind trouwens de verandering dat hinderlagen niet meer worden gezien op je avonturen kaart waardeloos ... je ziet nu niet van te voren hoe je onderschept word, dat verbeterd naar mijn idee echt niet de gameplay.
    als je m ziet is t ook geen hinderlaag meer toch? Volgens mij is dat ook bewust weer gecorrigeerd naar zoals t nu is. Ik vind t wel wat hebben zelf.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.